مشق خوب؛ داستان‌نامه رضوی برای نوجوانان
شنبه 21 مرداد 1396

مشق خوب

مشق خوب؛ داستان‌نامه رضوی برای نوجوانان

به‎نشر(انتشارات آستان قدس رضوی) کتاب «مشق خوب» را برای نخستین بار در قالب چاپ پنجم این اثر با همکاری معاونت تبلیغات و ارتباطات اسلامی آستان قدس رضوی منتشر کرده است.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی مجمع ناشران انقلاب اسلامی، منانشر، به نقل از روابط عمومی انتشارات آستان قدس رضوی، «مشق خوب» عنوان اثری است که به کوشش «سیدنوید برکچیان» گردآوری شده و نوشته «فرزانه خوش‌آهنگ»، «فاطمه خلخالی» و «علی موسی‎زاده» است که سعی دارد توجه نوجوانان را به گوشه‌هایی از شخصیت امام رضا(ع) جلب کند.
داستان‎های کتاب به‎گونه‌ای انتخاب شده است تا در مجموع تصویری کلی از تاریخ زندگی امام هشتم(ع) به مخاطب نوجوان بدهد؛ در تصویرگری داستان‎ها بنا بر این بوده که جزئیات بیشتری به تصویر درآید تا تخیل نوجوان را به داستان‌پردازی درباره آن جزئیات دعوت کند و به‎ این ترتیب آنان بتوانند برای تصویر هر قصه با توجه به محور آن، داستان بگویند.
در این کتاب بعد از هر داستان دو صفحه خالی در نظر گرفته شده که این صفحه‎ها می‎تواند به عنوان دفتر نقاشی یا یادداشت نوجوانان و حتی کتاب داستانی باشد که آنان نوشته‌اند.
در مقدمه این کتاب آمده است که نوجوانان می‌توانند داستان‎ها یا نقاشی‎های خود را برای معاونت تبلیغات و ارتباطات اسلامی آستان قدس رضوی بفرستند تا شاید کتاب بعدی، مجموعه‎ای از این داستان‎ها باشد.
در پایان این کتاب نیز سؤالات مسابقه کتابخوانی ویژه این اثر آمده که از سری مسابقات کتابخوانی «بر کرانه مهر رضوی» با نام «عطر دانایی است و نوجوانان می‌توانند با پاسخگویی به آن‌ها، در قرعه‌کشی این مسابقه شرکت کنند.
به‌نشر(انتشارات آستان قدس رضوی) این اثر 112 صفحه‌ای مصور را در قطع رقعی در تیراژی معادل 1000 نسخه چاپ کرده و به قیمت 100 هزار ریال در دسترس مخاطبان و علاقه‎مندان قرار داده است.
علاقه‎مندان برای تهیه این کتاب و مشاهده و تهیه سایر محصولات انتشارات آستان قدس رضوی می‎توانند به نشانی اینترنتی www.Behnashr.com یا فروشگاه‌های سطح شهر مشهد و نمایندگی‌های سراسر کشور مراجعه کنند؛ همچنین سامانه پیامکی به شماره 30003209 یا کانال اطلاع‌رسانی به‎نشر به آدرس @behnashr نیز از دیگر راه‌های برقراری ارتباط با این انتشارات است.
نظر بدهید