جای خالی گزارش هفتگیِ «محسن حججی» در میان پرفروش‌ها
شنبه 21 مرداد 1396

زیربازارچه کتاب/ هفته سوم مرداد ۹۶

جای خالی گزارش هفتگیِ «محسن حججی» در میان پرفروش‌ها

پرفروش‌های هفته سوم مردادماه بدون گزارش هفتگی «محسن حججی» منتشر می‌شود، تلاشگری که نه تنها در عرصه فرهنگ بلکه در جبهه دفاع هم روسفید شد.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی مجمع ناشران انقلاب اسلامی، منانشر، به نقل از خبرگزاری فارس، یک، دو و یا حتی چند کیلومتر آن طرف‌تر این شهر هنوز هم هستند دل‌هایی که برای کتاب و جهاد می‌تپد، «محسن حججی» یکی از همین آدمهایی است که چند قدم آن طرف‌تر از شهر تهران برای جهاد و فرهنگ دغدغه داشت.
«حججی» همانی بود که به شکل مرتب و هفتگی پرفروش‌ های کتاب نجف آباد را برای خبرگزاری فارس ارائه می‌کرد و در این عرصه هم دستی بر آتش داشت هرچند آتش به اختیاری را در نهایت تمیز به پایان رساند.
اما این بار گزارش هفتگی خبرگزاری فارس در مرداد 96 بدون گزارش او از پرفروش‌های اصفهان منتشر می‌شود، چون جاودانه شدن و پاسدار حرم شدن را برگزید و همانند یک گل چیده شد. «محسن حججی» از جهادگران و اعضاء فعال موسسه شهید کاظمی پس از 2 روز اسارت، به دست تروریست‌های تکفیری در سوریه به شهادت رسید؛ این همان خبر تلخ بود...



















ردیف عنوان
پرفروش اول سلام بر ابراهیم 1
پرفروش دوم آن بیست و سه نفر، ملاصالح، سلام بر ابراهیم2
پرفروش سوم دختر شینا، وقتی مهتاب گم شد

ایام رضویه و میلاد امام رضا(ع) در روزهای نه چندان دور، باعث شد کتاب «برمدار آفتاب» به لیست کتابفروشی‌ها افزوده شود، این کتاب دربرگیرندهٔ موضوعات متعددی است پیرامون زندگی و سیرهٔ عالم آل محمد، امام علی بن موسی الرضا علیه السلام. نویسنده کتاب محمد حسین پورامینی است که کتابش توانسته در دهه کرامت مورد اقبال باشد.



















ردیف عنوان
نویسنده اول بهناز ضرابی‌زاده
نویسنده دوم رضیه غبیشی، احمد یوسف ‌زاده، محمدرضا حدادی پور جهرمی
نویسنده سوم حمید حسام

از سوی دیگر در میان پرفروش های کتاب ملاصالح، آن بیست و سه نفر و دختر شینا خودنمایی می‌کنند و هنوز هم توانسته‌اند مخاطبانی را جذب کنند.



















ردیف عنوان
ناشر اول سوره مهر
ناشر دوم دفتر نشر معارف
ناشر سوم موسسه شهید ابراهیم هادی

 
نظر بدهید