خاطرات مسافران یک کشتی از حمله اسرائیل منتشر می‌شود
دوشنبه 23 مرداد 1396

خاطرات مسافران یک کشتی از حمله اسرائیل منتشر می‌شود

سیدحسن حسینی ارسنجانی از انتشار خاطرات خانواده‌ شهدای کشتی «ماری مرمره» از سوی سوره مهر خبر داد.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی مجمع ناشران انقلاب اسلامی، منانشر، به نقل از خبرگزاری فارس، سید حسن حسینی ارسنجانی، نویسنده، از انتشار کتاب «شهید دهم» پیرامون شهدای کشتی «ماری مرمره» خبر داد و گفت: در سفری که با 40 نفر از شاعران و نویسندگان یه کشور ترکیه داشتیم با خانوده‌های شهدای کشتی «ماری مرمره» دیدار کردیم که خاطرات و گفته‌های آن ها را در قالب یک سفرنامه به اتمام رسانده‌ام.
 
وی با بیان اینکه این کتاب قرار است از سوی انتشارات سوره مهر به چاپ برسد، افزود: این کشتی به منظور کمک‌رسانی راهی غزه بود که مورد حمله وحشیانه نیروهای اسرائیلی قرار گرفت. در این حمله 9 تن از مسافران کشتی به شهادت رسیدند. در این سفر یک پرنده نیز همراه مسافران بود که قرار بود در غزه رها شود که متاسفانه این پرنده نیز در اثر حمله صورت گرفته کشته شد.
 
این نویسنده همچنین از چاپ کتاب دیگری با عنوان «جوجه شب عید» برای گروه سنی نوجوان خبر داد و اضافه کرد: این اثر داستان کوتاهی است که قبلاً در یک روزنامه محلی به چاپ رسیده و مورد استقبال قرار گرفته بود. با توجه به استقبال مخاطب تصمیم گرفتم که داستان را تکمیل‌تر کنم و در قالب اثری مستقل به چاپ برسانم.
 
حسینی ارسنجانی به محتوا و موضوع این اثر اشاره کرد و ادامه داد: «جوجه شب عید» در حوزه داستان انقلاب نوشته شده و تصویرگر زندگی یک خانواده در زمان پیش از انقلاب است که به دلیل کم بودن بضاعت مالی، توان درمان فرزندشان و هزینه‌های زندگی را ندارند.
 
نظر بدهید