«خانه آرام» و «سلامت و تداوم ازدواج» منتشر می‎شود
چهارشنبه 01 شهريور 1396

به مناسبت اول ذی‌الحجه و روز ازدواج برای نخستین بار توسط به‌نشر؛

«خانه آرام» و «سلامت و تداوم ازدواج» منتشر می‎شود

به‌نشر(انتشارات آستان قدس رضوی) به مناسبت اول ذی‌الحجه، سالروز ازدواج حضرت امیرالمؤمنین(ع) و حضرت فاطمه(س) که «روز ازدواج» نامگذاری شده است، دو عنوان کتاب با نام‎های «سلامت و تداوم ازدواج، الگوی بومی اسلامی» و «خانه آرام» را برای نخستین بار منتشر می‌کند.

 
به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی مجمع ناشران انقلاب اسلامی، منانشر، به نقل از روابط عمومی انتشارات آستان قدس رضوي، زن سبب آرامش است و خانه با زنی که شوهرداری را نیکو می‌داند و مردی که وفادار و قدردان همسرش است، آرام و آرامش‌بخش خواهد بود بنابراین خانه آرام، خانه‌ای است که زوجین هر دو با شناخت وظایف و حقوق یکدیگر و عمل به آن‌ها در آرامش‌بخشی به خانواده تأثیرگذارند؛ چنین خانواده‎ای همیشه پایدار خواهد بود.
«خانه آرام» عنوان کتابی به قلم «مهدی غلامعلی» است که نویسنده در آن به 50 پرسش و پاسخ درباره سامان یافتن خانواده بر پایه روایات می‌پردازد؛ مطالعه این کتاب برای ساختن خانه‌ای آرام به تمام زوج‌های جویای موفقیت پیشنهاد می‌شود؛ کاربردی و مختصر بودن این کتاب در پرتوی احادیث پیامبر(ص) و امامان(ع) از ویژگی‌های این کتاب است.
به‌نشر(انتشارات آستان قدس رضوی) این اثر را برای نخستین بار در قطع رقعی کوتاه با تیراژی برابر 2000 نسخه روانه بازار نشر کشور می‌کند.
«سلامت و تداوم ازدواج، الگوی بومی اسلامی» هم دیگر کتابی است که به‌نشر به مناسبت روز ازدواج منتشر می‎کند؛ این کتاب که به قلم دکتر «منصوره سادات صادقی» نگاشته شده، با هدف آماده کردن پدران و مادران برای تغییرات و چالش‌های عاطفی، اجتماعی و روانی فرزندآوری تهیه شده است.
مزیت این کتاب این است که همزمان با تمرکز بر رشد مهارت‌های سازگاری، بر رشد مهارت‌های والدگری هم متمرکز است؛ در پایان هر فصل کتاب، مطالب کاربردی به تمرین‌های عملی ختم می‌شود.
این اثر برای نخستین بار توسط به‌نشر(انتشارات آستان قدس رضوی) در قطع وزیری و با شمارگان 1000 نسخه منتشر شده است.
علاقه‌مندان برای تهیه این کتاب‌ها، آگاهی از اخبار به‌نشر و نیز مشاهده و تهیه سایر محصولات انتشارات آستان قدس رضوي می‌توانند به نشانی اینترنتی www.Behnashr.com یا فروشگاههای سطح شهر مشهد و نمايندگي‌های سراسر کشور مراجعه کنند؛ همچنین سامانه پیامکی به شماره 30003209 یا کانال اطلاع‌رسانی به‌نشر از طریق تلگرام به آدرس @behnashr نیز از دیگر راه‌های برقراری ارتباط با این انتشارات است.
نظر بدهید