مجموعه «رهنما»؛ تبیین موضوعات اخلاقی، اجتماعی
یکشنبه 05 شهريور 1396

رهنما

مجموعه «رهنما»؛ تبیین موضوعات اخلاقی، اجتماعی

به‌نشر(انتشارات آستان قدس رضوی) برای نخستین بار مجموعه 25 جلدی «رهنما» را در قالب چاپ دوم این مجموعه با همکاری معاونت تبلیغات و ارتباطات اسلامی آستان قدس رضوی منتشر کرده است.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی مجمع ناشران انقلاب اسلامی، منانشر، به نقل از روابط عمومی انتشارات آستان قدس رضوی، مجموعه 25 جلدی «رهنما» حاوی موضوعات مختلفی از جمله احکام، ولایت فقیه، خانواده و ... است که به پرسش‌های روشنی‌جوی مخاطبان پاسخ می‌دهد.
روزی حلالم آرزوست، قواعد یک زندگی، حکومت دینی چرا؟، تکفیر چیست و تکفیری کیست؟، چرایی حمایت از مسلمانان، در جستجوی فدک، همراه مثبت همراه منفی، رساله رایانه، کلیک‌های حلال و حرام، احکام سیما، در کار گلاب و گل، به رنگ خدا، روایتی از روح، از جنس خاک، زیبایی و آراستگی، در جستجوی آرامش، خانه انس، ساکنان شهر اخلاق، استمرار نهضت، آنسوی مرزها، همه جا خانه من، چند قدم تا آرامش، سستی در عبادت چرا؟، سراب غرب، تقدیم به مرواریدهای شهر و موجودی به نام جن عناوین این 25 جلد کتاب است که اداره پاسخگویی به سؤالات دینی آستان قدس رضوی تهیه و تنظیم آن را بر عهده داشته است.
به‌نشر این مجموعه را که آیین زندگی به مخاطبان می‌آموزد، در قطع جیبی و با تیراژی برابر 1000 نسخه منتشر کرده و هر جلد را با قیمت 43 هزار ریال در دسترس مخاطبان قرار داده است.
علاقه‌مندان برای تهیه این مجموعه کتاب، آگاهی از اخبار به‌نشر و نیز مشاهده و تهیه سایر محصولات انتشارات آستان قدس رضوي می‌توانند به نشانی اینترنتی www.Behnashr.com یا فروشگاههای سطح شهر مشهد و نمايندگي‌های سراسر کشور مراجعه کنند؛ همچنین سامانه پیامکی به شماره 30003209 یا کانال اطلاع‌رسانی به‌نشر از طریق تلگرام به آدرس @behnashr نیز از دیگر راه‌های برقراری ارتباط با این انتشارات است.
نظر بدهید