«از سمت سناباد»؛ مجموعه شعر رضوی
شنبه 11 شهريور 1396

از سمت سناباد

«از سمت سناباد»؛ مجموعه شعر رضوی

به‌نشر(انتشارات آستان قدس رضوی) برای نخستین بار مجموعه شعر «از سمت سناباد» را با همکاری مؤسسه آفرینش‌های هنری آستان قدس رضوی منتشر و روانه بازار کرده است.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی مجمع ناشران انقلاب اسلامی، منانشر، به نقل از روابط عمومی انتشارات آستان قدس رضوی، «از سمت سناباد» عنوان اثری شامل مجموعه شعر رضوی، سروده «محمدحسین انصاری‌نژاد» است.
انصاری‌نژاد به عنوان شاعر در این مجموعه شعر به تبیین سیره عملی امام هشتم(ع) می‌پردازد و با به تصویر کشیدن سیره عملی آن امام همام(ع)، از زبان شعر برای سوق دادن اقشار مختلف جامعه به سبک زندگی اسلامی و رضوی استفاده می‌کند.
«بخوان دعبل»، «باران مشهد»، «پابوس امام»، «به وقت شرعی نقاره‌ها»، «طریق‌الرضا»، «قیام گوهرشاد»، «در سایه‌سار خورشید»، «با مسافران حرم»، «از جاده قم»، «از سمت سناباد»، «تک درخت»، «مشق عاشقی»، «آفتاب فروردین»، «عطر هوالله»، «فیض دائم»، «گل‌دوزی آفتاب»، «آیینه خاتم‌کاری» و «امین ولایت» عناوین اشعار این مجموعه هستند که به اهتمام انجمن ادبی رضوی تولید شده است و 72 صفحه دارد.
به‌نشر این کتاب را در قطع رقعی، با شمارگان 500 نسخه منتشر کرده و با قیمت 90 هزار ریال روانه بازار نشر کشور کرده است.
علاقه‌مندان برای تهیه این کتاب و آگاهی از اخبار به‌نشر و نیز مشاهده و تهیه سایر محصولات انتشارات آستان قدس رضوي می‌توانند به نشانی اینترنتی www.Behnashr.com یا فروشگاه‌های سطح شهر مشهد و نمايندگي‌های سراسر کشور مراجعه کنند؛ همچنین سامانه پیامکی به شماره 30003209 یا کانال اطلاع‌رسانی به‌نشر از طریق تلگرام به آدرس @behnashr نیز از دیگر راه‌های برقراری ارتباط با این انتشارات است.
نظر بدهید