کتاب «ملی‌- مذهبی‌ها» وارد بازار کتاب شد
یکشنبه 12 شهريور 1396

مهدی رمضانی به تسنیم خبر داد

کتاب «ملی‌- مذهبی‌ها» وارد بازار کتاب شد

مدیرعامل موسسه فرهنگی هنری مرکز اسناد انقلاب اسلامی از انتشار کتاب «ملی‌-مذهبی‌ها» که به جریان شناسی نیروهای نهضت آزادی می پردازد خبر داد.

به گزارش مجمع ناشران انقلاب اسلامی، منانشر،  مهدی رمضانی مدیرعامل موسسه فرهنگی هنری مرکز اسناد انقلاب اسلامی در گفتگو با خبرنگار فرهنگی باشگاه خبرنگاران پویا، از چاپ کتاب «ملی-مذهبی‌ها» خبر داد و گفت: کتاب «ملی-مذهبی‌ها» به جریان‌شناسی نیروهای ملی-مذهبی و در رأس آنها، نهضت آزادی می‌پردازد و از روز شنبه 11 شهریورماه 1396 روانه بازار نشر شده است.
وی در مورد فصل‌بندی‌های کتاب «ملی – مذهبی ها» نیز خاطر نشان کرد: این کتاب در 5 فصل با عناوین «جریان‌شناسی تاریخی نیروهای ملی –مذهبی در جمهوری اسلامی»، «ملی‌گرایی از جبهه ملی تا شورای فعالان ملی-مذهبی»، «جریان‌شناسی نشریات ملی‌گرا»، «زیست‌شناخت شخصیت‌های جریان ملی‌گرا» و «مواضع نظام و رهبری در قبال ملی‌-مذهبی‌ها» توسط مهدی حق‌بین تألیف شده است.
مدیرعامل موسسه فرهنگی هنری مرکز اسناد انقلاب اسلامی با اشاره به پیوست کتاب «ملی- مذهبی‌ها» تصریح کرد: در قسمت پیوست نیز عکس و اسنادی مرتبط با موضوعات کتاب در خصوص جریان ملی مذهبی‌ها در ایران چاپ شده است.
بر اساس این گزارش، کتاب «ملی‌- مذهبی‌ها» با قلم مهدی حق‌بین تألیف شده است و با شمارگان 1000 توسط مرکز اسناد انقلاب اسلامی و با قیمت 36 هزار تومان وارد بازار نشر شده است و علاقمندان می‌تواند با مراجعه به فروشگاه موسسه فرهنگی هنری مرکز اسناد انقلاب اسلامی واقع در خیابان انقلاب، خیابان 12فروردین، بعد از خیابان شهدای ژاندارمری نبش مجتمع ناشران مراجعه کنند یا با شماره تلفن‌های 66953607 و 22211174 تماس بگیرند یا به پایگاه مرکز اسناد انقلاب اسلامی با آدرس www.irdc.ir مراجعه کنند.
نظر بدهید