حکمت‌های علوی به چاپ ششم رسید
چهارشنبه 15 شهريور 1396

در آستانه عید غدیر و سالروز به امامت رسیدن حضرت علی(ع)؛

حکمت‌های علوی به چاپ ششم رسید

به‌نشر(انتشارت آستان قدس رضوی) در آستانه عید غدیر و سالروز به امامت رسیدن حضرت علی(ع)، چاپ ششم کتاب «حکمت‌های علوی» را منتشر و روانه بازار کرده است.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی مجمع ناشران انقلاب اسلامی، منانشر، به نقل از روابط عمومی انتشارات آستان قدس رضوی، حجت‌الاسلام و المسلمین «جواد محدثی» در کتاب «حکمت‌های علوی» که سومین جلد از مجموعه «راه زندگی» است، به ترجمه و توضیح 40 حدیث از حضرت علی(ع) پرداخته است.
از ویژگی‌های این اثر می‌توان به تبیین 40 موضوع اخلاقی و اجتماعی با ترجمه‌ای روان همراه با توضیحی مختصر و استفاده از اشعاری متناسب در لابه‌لای مطالب اشاره کرد. نویسنده در این اثر، 40 سخن حکمت‌آمیز برگرفته از احادیث امام علی(ع) را همراه با توضیح مختصری بیان می‌کند که این امر بهره‌وری از این احادیث را افزون‌تر می‎کند.
دوراندیشی، انتخاب دوست، صدقه و رزق الهی، حجت غایب، پارسا کیست؟، دوستان واقعی، تندرستی با روزه، دو گونه کار، دو گونه آثار، دین یا دنیا؟، غفلت از مرگ، غفلت از آینده، صحنه‎های امتحان، رازداری، بیم و امید، نعمت امنیت، محور وحدت جامعه، دنیازدگان، غرور و خودپسندی، زبان گزنده، دوراهی دنیا و آخرت، با دوستان پدر، آفت چاپلوسی، اعتقاد به آخرت، کمک به نیازمند و ... عناوین برخی از بخش‌های این کتاب 92 صفحه‌ای است.
به‌نشر(انتشارت آستان قدس رضوی) چاپ ششم این کتاب را در قطع رقعی منتشر کرده و با قیمت 75 هزار ریال در دسترس عموم مخاطبان قرار داده است.
شایان ذکر است مجموع شمارگان چاپ قبلی «حکمت‌های علوی» 12 هزار و 800 نسخه بوده که در چاپ جدید آن 1000 نسخه به تیراژ این کتاب اضافه شده است.
علاقه‌مندان برای تهیه این کتاب، آگاهی از اخبار به‌نشر و نیز مشاهده و تهیه سایر محصولات انتشارات آستان قدس رضوي می‌توانند به نشانی اینترنتی www.Behnashr.com یا فروشگاه‌های سطح شهر مشهد و نمايندگي‌های سراسر کشور مراجعه کنند؛ همچنین سامانه پیامکی به شماره 30003209 یا کانال اطلاع‌رسانی به‌نشر از طریق تلگرام به آدرس @behnashr نیز از دیگر راه‌های برقراری ارتباط با این انتشارات است.
نظر بدهید