کتاب «شراره‌های خورشید» رونمایی می‌شود
چهارشنبه 22 شهريور 1396

کتاب «شراره‌های خورشید» رونمایی می‌شود

کتاب «شراره‌های خورشید» با محوریت شخصیت شهید همت رونمایی می‌شود.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی مجمع ناشران انقلاب اسلامی، منانشر، به نقل از پایگاه خبری حوزه هنری؛ کتاب «شراره های خورشید»نوشته مشترک گلعلی بابایی و حسین بهزاد، با محوریت شخصیت شهید همت و کارنامه عملیاتی لشکر ۲۷ محمد رسول الله (ص) روز سه شنبه ۲۸ شهریور رونمایی می شود.
«شراره های خورشید» مجموعه رویدادهای متنوعی از کارنامه عملیاتی لشکر ۲۷ محمد رسول الله (ص)، طی چهارماهه پایانی سال ۱۳۶۲ را در بر می گیرد. در این اثر، حوادث و ماجراهای شگفت انگیزی از تاریخچه لشکر ۲۷ محمد رسول الله (ص) و واپسین ماه های حیات دنیوی فرمانده پرآوازه آن، شهید محمد ابراهیم همت درج شده که عمده آنها از جمله مهم ترین ناگفته های دوران دفاع مقدس بوده و برای اولین بار چاپ می شوند.
مراسم رونمایی این کتاب هفتمین برنامه رونمایی از کتاب های نشر« ۲۷ بعثت» خواهد بود که برای برگزاری آن از وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، سرداران یزدی، ریوندی، ذوالقدر، کاظمینی، احسان حسنی، نادر طالب زاده، فرزندان و برادر شهیدهمت، برادر جاویدالاثر احمد متوسلیان، فرزندان شهید حسین همدانی و سردار خضرایی مسئول باغ موزه دفاع مقدس دعوت شده است.
بازه زمانی وقایع مندرج در این کتاب، از فردای خاتمه عملیات والفجر۴ در جبهه مریوان - پنجوین شروع می شود و در سی امین روز اسفند سال ۱۳۶۲ و آخرین روزهای عملیات آبی - خاکی خیبر پایان می یابد.
مراسم رونمایی از این کتاب روز سه شنبه ۲۸ شهریور از ساعت ۱۷ تا ۱۹ در تالار سوره حوزه هنری برگزار می شود.
نظر بدهید