انتشار «روایت ناتمام» شهید ستاری
دوشنبه 04 مرداد 1395

روایت ناتمام

انتشار «روایت ناتمام» شهید ستاری

رضا رسولی از انتشار اثر تازۀ خود با عنوان «روایت ناتمام» با موضوع زندگی شهید منصور ستاری خبر داد.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی مجمع ناشران انقلاب اسلامی، منانشر، به نقل از خبرگزاری مهر، کتاب «روایت ناتمام» با موضوع زندگی شهید منصور ستاری، فرماندۀ فقید نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران به‌قلم رضا رسولی نویسنده و عضو هیئت مدیرۀ انجمن قلم ایران از سوی انتشارات روایت فتح منتشر شد.
رسولی دربارۀ این کتاب گفت: از میان دوازده اثر من، «روایت ناتمام» سومین کتابی است که از سوی انتشارات روایت فتح منتشر می‌شود. پیش از این دو کتاب «شناسایی» و «شهید صیاد شیرازی» به‌قلم من توسط این ناشر منتشر شده است.
وی افزود: روایت ناتمام روایتی است از زندگی شهید منصور ستاری که بر اساس منابع و مستندات نوشته شده است. این اثر زندگی وی را از دوران جوانی و تحصیل در مدرسۀ نظام و دانشگاه افسری شروع و در ادامه مخاطب را با فراز و فرودهای زندگی وی آشنا می‌کند.
رسولی ادامه داد: در این کتاب زندگی شهید ستاری در سه بخش روایت شده است. نخست زندگی شهید از زبان شهید که البته دوران حیات زمینی او اجازه نداده که این بخش کامل شده و به پایان برسد. بخش دوم کتاب، روایت زندگی شهید از زبان همسر اوست که ما را با زوایای پیدا و پنهان شخصیتی او آشنا می‌کند. بخش سوم کتاب نیز روایت دور و نزدیک شامل گفتار شش نفر از دوستان شهید دربارۀ اوست.
نظر بدهید