کتاب «نامه رسان» در بوته نقد
شنبه 01 مهر 1396

کتاب «نامه رسان» در بوته نقد

کتاب «نامه رسان» خاطرات محمود منصوری نوشته ساسان ناطق ساعت ۱۷ روز دوشنبه سوم مهرماه ۱۳۹۶ در سالن بنیاد پژوهش‌های اسلامی آستان قدس رضوی نقد و بررسی خواهد شد.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی مجمع ناشران انقلاب اسلامی، منانشر، به نقل از خبرگزاری فارس، سلسله نشست‌های ادبی شمس که در جوار بارگاه ملکوتی امام هشتم شیعیان جهان امام رضا (ع) و به همت کتابخانه مرکزی آستان قدس رضوی برگزار می شود در این هفته که مصادف با هفته دفاع مقدس است میزبان یکی از آثار این حوزه است.
بر این اساس قرار است کتاب نامه رسان  خاطرات محمود منصوری نوشته ساسان ناطق که به تازگی از سوی انتشارات سوره مهر منتشر شده و هفته گذشته در ایلام و زادگاه راوی کتاب رونمایی شده بود مورد نقد و بررسی قرار گیرد.
حسین عباس‌زاده و علی براتی گجوان دو منتقدی هستند که در این برنامه ادبی، این کتاب خوشخوان را مورد نقد و بررسی قرار می‌دهند.
کتاب «نامه رسان» خاطرات آزاده ایلامی محمود منصوری است که در عملیات والفجر ١0 در اسفند ماه 66 به اسارت عراقی‌ها درآمد و به زندان الرشید منتقل شد. این کتاب مشتمل بر خاطرات کودکی، نوجوانی، آغاز انقلاب و فعالیت‌های وی قبل از شروع جنگ، ازدواجش و همه مراحل زندگی تا زمان آزادی‌اش است.
گفتنی است برنامه نقد و بررسی کتاب "نامه رسان"، ساعت 17 روز دوشنبه سوم مهرماه 1396 در حرم مطهر امام رضا (ع)، دوربرگردان طبرسی، سالن بنیاد پژوهش‌های اسلامی آستان قدس رضوی برگزار می‌شود و ورود به این جلسه برای عموم علاقه‌مندان آزاد است.
برای خرید نسخه الکترونیک کتاب نامه رسان اینجا کلیک کنید.
 
نظر بدهید