یک دختر بی‌گوشواره؛ مجموعه اشعار مذهبی برای نوجوانان
یکشنبه 02 مهر 1396

یک دختر بی‌گوشواره

یک دختر بی‌گوشواره؛ مجموعه اشعار مذهبی برای نوجوانان

به‌نشر(انتشارات آستان قدس رضوی) همزمان با دهه اول محرم و ایام شهادت امام حسین(ع) کتاب «یک دختر بی‌گوشواره» را برای نخستین بار ویژه نوجوانان روانه بازار نشر کشور کرده است.

 
به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی مجمع ناشران انقلاب اسلامی، منانشر، به نقل از روابط عمومی انتشارات آستان قدس رضوی، «شاهین رهنما» در کتاب «یک دختر بی‌گوشواره» که از سری «کتاب‌های پروانه» به‌نشر است، مجموعه‌ای از اشعار مذهبی را برای نوجوانان گروه سنی «د» و «ه» سروده است.
قصه اول، قصه دوم، تکرار خورشید، تشنه‌تر، پرواز اول، شرم، پرواز دوم، دختر ماه، روی نیزه، خاطرات و مردی برای بچه‌های مسلم عناوین شعرهای این کتاب است که بخش‌هایی از واقعه کربلا را در قالب شعرهای مذهبی برای مخاطبان خود که نوجوانان دوره راهنمایی و دبیرستان هستند، به تصویر می‌کشد.
به‌نشر چاپ اول این اثر 24 صفحه‌ای مصور رنگی را در قطع وزیری کوتاه با شمارگان 1000 نسخه و به قیمت 52 هزار ریال منتشر کرده است.
در بخشی از این کتاب می‌خوانیم: «خورشید، هر صبح می‌آید/ بقچه‌ای از روشنی بر دوش/ آیا کسی تا حال گفته است خورشید تکراری است؟/ آیا کسی تا حال گفته است/ چون دائماً امیدواریم/ امید تکراری است؟/ در کتابی خوانده‌ای که عید تکراری است؟/ آیا توان گفت: تکران آن روزی که خورشید بر نیزه‌ها رویید، تکراری است؟/ آیا خورشید تکراری است؟...»
علاقه‌مندان برای تهیه این کتاب، آگاهی از اخبار به‌نشر و نیز مشاهده و تهیه سایر محصولات انتشارات آستان قدس رضوي می‌توانند به نشانی اینترنتی www.Behnashr.com یا فروشگاه‌های سطح شهر مشهد و نمايندگي‌های سراسر کشور مراجعه کنند؛ همچنین سامانه پیامکی به شماره 30003209 یا کانال اطلاع‌رسانی به‌نشر از طریق تلگرام به آدرس @behnashr نیز از دیگر راه‌های برقراری ارتباط با این انتشارات است.
نظر بدهید