آمادگی انجمن زنان ناشر برای حضور در فرانکفورت/ چکیده کتاب‌ها ترجمه و کاتالوگ آماده شد
یکشنبه 02 مهر 1396

آمادگی انجمن زنان ناشر برای حضور در فرانکفورت/ چکیده کتاب‌ها ترجمه و کاتالوگ آماده شد

رئیس هیئت مدیره انجمن زنان ناشر از آمادگی این انجمن و ترجمه آثار برای عرضه در نمایشگاه بین‌المللی کتاب فرانکفورت خبرداد.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی مجمع ناشران انقلاب اسلامی، منانشر، مریم جدلی، رئیس هیات مدیره انجمن زنان ناشر در گفت‌وگو با خبرنگار کتاب و ادبیات خبرگزاری فارس اظهار داشت: انجمن زنان ناشر وظیفه خود می‌داند که با انتخاب و ارائه کتاب‌های اعضای خود باعث توجه بازدیدکنندگان خارجی به غرفه ایران در نمایشگاه بین‌المللی کتاب فرانکفورت شود.
وی در ادامه با بیان اینکه ما امیدواریم با ارائه کتاب‌های بهتر و قوی‌تر باعث حضور منسجم نشر زنان در فرانکفورت باشیم، یادآوری کرد: امیدواریم با عرضه کتاب‌های خوب و قدرتمند اعضا بتوانیم چهره زنان ناشر را به بهتر معرفی کرده و با معرفی این کالای فرهنگی نام ایران را سربلند کنیم.
جدلی با تاکید بر اینکه گرچه هنوز در ابتدای راه هستیم و کسب تجربه می‌کنیم ابراز داشت: با توجه به اهداف در نظر گرفته شده برای این نمایشگاه برنامه‌ریزی ‌هایی صورت گرفته است، البته نیازمند اطلاعات و پیشنهادهای بیشتری هستیم.
به گفته رئیس هیات مدیره انجمن زنان ناشر، با توجه به تعداد اعضا و تعداد زیاد کتاب‌های تالیفی و در جهت انتخاب مناسب کتاب‌ها برای عرضه در نمایشگاه بین‌المللی کتاب فرانکفورت  و با توجه به محدود بودن فضا برای ویترین آثار بنابراین تنها تعدادی از کتاب‌های مناسب جهت عرضه در این عرصه بین‌المللی ارائه خواهد شد.
وی ضمن اشاره به خلاصه و مهیا شدن چکیده آثار بیان داشت: مرحله ترجمه کتاب‌ها به پایان رسیده و کاتالوگ‌ها نیز آماده است با توجه به حجم زیاد فعالیت‌ها با همکاری خانمها اکبری از انتشارات سیب سرخ و مشریان از انتشارات ندای سینا امور را پیگیر شدیم.
 
نظر بدهید