فعالیت نرم‌افزار «خط‌خوان» از سر گرفته شد/ مجمع ناشران عذرخواهی کرد
سه شنبه 11 مهر 1396

فعالیت نرم‌افزار «خط‌خوان» از سر گرفته شد/ مجمع ناشران عذرخواهی کرد

مسئول روابط عمومی مجمع ناشران انقلاب اسلامی از آغاز فعالیت مجدد «نرم‌افزار خط‌خوان» خبرداد.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی مجمع ناشران انقلاب اسلامی، منانشر، حسین شاهمرادی مسئول روابط عمومی مجمع ناشران انقلاب اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار کتاب و ادبیات خبرگزاری فارس درباره فعالیت مجدد «نرم‌افزار خط‌خوان» اظهار داشت: نرم‌افزار «خط‌خوان» که مدتی بنا به مشکلاتی در دسترس نبود، مجدداً در دسترس قرار گرفت.
مسئول روابط عمومی مجمع ناشران انقلاب اسلامی در ادامه این خبر ابراز داشت: همۀ کسانی که در این نرم‌‌افزار کتاب‌هایی خریده بودند، مجدد به کتاب‌ها دسترسی داشته و به راحتی می‌توانند از کتاب‌های خود استفاده کنند.
شاهمرادی با تاکید بر این مطلب که مجمع ناشران بابت مدتی که نرم‌افزار در دسترس نبوده، هم از کاربران و هم از ناشران پوزش می‌طلبد،خاطرنشان کرد: با تدبیر مجمع ناشران انقلاب اسلامی برای کسانی که مدتی نتوانستند از کتاب‌هایشان از طریق این نرم‌افزار استفاده کنند، امتیازاتی در نظر گرفته می‌شود هرچند جزئیات این طرح نیز از طریق نرم‌افزار اطلاع‌رسانی خواهد شد.
وی در پایان اعلام کرد: سایت خط‌خوان هم‌اکنون دردسترس و قابل‌استفاده علاقه‌مندان به آدرسhttp://www.khatkhan.com قرار دارد.
گفتنی است، «خط‌خوان»، از اولین نرم‌افزارهایی بود که برای پاسخ به نیاز مخاطبان در حوزۀ کتاب الکترونیک تولید شد و در دوره‌ای با استقبال خوب کاربران و ناشران مواجه شد.
بانک اطلاعاتی خط‌خوان هم بانک اطلاعات مناسبی است و تعداد متنابهی از کتاب‌های ناشران مختلف از طریق این نرم‌افزار در دسترس عموم است.
 
نظر بدهید