مجموعه داستان «عطر عربی» نقد می‌شود
شنبه 15 مهر 1396

همزمان با شهادت سردار حاج‌حسین همدانی

مجموعه داستان «عطر عربی» نقد می‌شود

مجموعه داستان «عطر عربی» که داستان‌هایی با محوریت مدافعان حرم دارد با حضور کارشناسان نقد و بررسی می‌شود.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی مجمع ناشران انقلاب اسلامی، منانشر، به نقل از خبرگزاری فارس، نشست نقد و بررسی مجموعه داستان «عطر عربی» با محوریت مدافعان حرم به مناسبت دومین سالگرد شهادت شهید سردار حاج‌حسین همدانی برگزار می‌شود.
این مجموعه، چهارمین مجموعه «قصه زمانه» شهرستان ادب و شامل چهارده داستان کوتاه به انتخاب زنده‌یاد فیروز زنوزی جلالی است که در 228 صفحه منتشر شده و به بازار کتاب می‎آید.
نویسندگان داستان‌های «عطر عربی»، به زندگی مدافعان حرم در میدان جنگ و بیرون از میدان می‌پردازند. چگونگی حضور در میدان جنگ؛ مسائل سیاسی، اجتماعی و فرهنگی پیرامون این دفاع مقدس؛ تاثیرات حضور در جنگ بر زندگی خانواده‌های رزمندگان مدافع حرم؛ مسائل محور مقاومت و به طور کلی زندگی و زمانه مدافعان حرم درون‌مایه اصلی این داستان‌هاست.
در نشست نقد و بررسی این مجموعه داستان که به همت بنیاد فرهنگی «صبح قریب» و فرهنگسرای انقلاب برگزار می‌شود، مصطفی جمشیدی، علی‌محمد مودب و علی‌اصغر عزتی‌پاک به نقد داستان‌های این مجموعه می‌پردازند. همچنین کارشناس مجری این مراسم میلاد عرفان‌پور است که محوریت این نشست‌ها بر عهده او قرار دارد.
نشست نقد و بررسی مجموعه داستان «عطر عربی» که انتشارات شهرستان ادب منتشر کرده، شنبه 15 مهر از ساعت 16 در فرهنگسرای انقلاب اسلامی برگزار می‌شود.
 
نظر بدهید