حاجیان‌زاده: دوست داریم همه بچه‌ها عضو کانون باشند
یکشنبه 16 مهر 1396

افتتاحیه هفته ملی کودک برگزار شد

حاجیان‌زاده: دوست داریم همه بچه‌ها عضو کانون باشند

مدیرعامل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در آیین افتتاحیه برنامه‌های هفته ملی کودک گفت: ما دوست داریم همه بچه‌ها عضو کانون بوده و با عضویت در کانون لحظات شیرینی داشته باشند و ما از حضور شما کودکان در کانون استقبال می‌کنیم.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی مجمع ناشران انقلاب اسلامی، منانشر، به نقل از خبرگزاری فارس، آیین افتتاحیه هفته ملی کودک پیش از ظهر امروز در کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان برگزار شد.
*دوست داریم همه بچه‌ها عضو کانون باشند
علیرضا حاجیان‌زاده مدیرعامل کانون در این مراسم ضمن خیرمقدم به شرکت‌کنندگان گفت: بچه‌ها هدیه‌های خداوند هستند که نزد بزرگ‌ترها به امانت گذاشته شده و باید از آنها مراقبت کنند.
وی افزود: شعار «هر کودک نشانه خداست» که برای هفته ملی کودک در سال جاری انتخاب شده، به این خاطر است که ویژگی‌هایی خداوند در وجود شما قرار داده که سبب می‌شود با نگاه به شما نشانه خداوند را بتوان دید. شما کودکان دانایی را دوست دارید، زیرا خداوند دانای مطلق است. شما کودکان قوی بودن را دوست دارید زیرا خداوند قادر تواناست، پس ازاین‌رو هر کودک نشانه خداست و این عبارت به‌عنوان شعار هفته ملی کودک انتخاب شده است.
مدیرعامل کودک در بخش پایانی سخنانش گفت: ‌در این هفته کانون به همراه نهادهای دیگر برنامه‌های خوبی تدارک دیده تا بچه‌ها از این برنامه‌ها لذت ببرند. ما دوست داریم همه بچه‌ها عضو کانون بوده و با عضویت در کانون لحظات شیرینی داشته باشند و ما از حضور شما کودکان در کانون استقبال می‌کنیم.
بر اساس این گزارش جشن روز ملی کودک پیش از ظهر امروز با حضور نماینده دستگاه‌های فعال در حوزه کودک و جمع کثیری از کودکان در سالن اجتماعات کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان برگزار شد. در این مراسم که با اجرای سرود و تئاتر برای بچه‌ها لحظات فرح‌بخشی را ایجاد کرده بودند بازی‌هایی متناسب با روحیات کودکانه که خلاقیت را پرورش می‌دهند نیز اجرا شد.
 
نظر بدهید