مذاکرات انجمن زنان ناشر ایران با انجمن زنان کتاب آلمان/ گرنت و چاپ آثار دو زبانه محور جلسات
شنبه 22 مهر 1396

مذاکرات انجمن زنان ناشر ایران با انجمن زنان کتاب آلمان/ گرنت و چاپ آثار دو زبانه محور جلسات

انجمن فرهنگی و هنری زنان ناشر در نمایشگاه کتاب فرانکفورت ۲۰۱۷ با انجمن فرهنگی و ادبی زنان کتاب آلمان با ۸۰۰ نَفَر عضو به مدیریت خانم جانا استال انجمن زنان کتاب در آلمان دیدار کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی مجمع ناشران انقلاب اسلامی، منانشر، به نقل از خبرگزاری فارس، انجمن فرهنگی زنان ناشر در نمایشگاه بین‌المللی کتاب فرانکفورت حضور دارد و توانسته مذاکراتی صورت دهد.
انجمن فرهنگی و هنری زنان ناشر در نمایشگاه کتاب فرانکفورت 2017 با انجمن فرهنگی و ادبی زنان کتاب آلمان با 800 نَفَر عضو به مدیریت خانم ‏Jana_stahl انجمن زنان کتاب در آلمان دیدار کرد.
این انجمن شاملِ مؤلفین، مترجمین، ویراستار، روزنامه نگار(ژورنالیست) گرافیست، تصویرگر، زنان بازاریاب در حوزه کودک و بزرگسال است که در تمامی زمینه‌ها فعالیت دارند.
انجمن زنان آلمانیبرای تامین هزینه‌های خود نیازمند اخذ حقِ این عضویت که 120 یورو است از این رو با حقِ عضویت ثابت اعضا اداره می‌شود.
بر اساس این گزارش، در این نشست و دیدار فرهنگی در ارتباط با گرنت ، حمایت از ترجمه و آثار ایرانی در راستای عرضه در سطح بین المللی، کپی رایت روش‌های مناسب چاپ کتاب‌های دو زبانه و تأثیر آن در ترویج فرهنگ کشورها صحبت و تبادل نظر شد و در آخر فهرست و اسامی کامل اعضا توسط هر دو انجمن فرهنگی هنری زنان ناشر انجمن زنان کتاب در کتابچه (کاتالوگ ) رد و بدل شد؛ همچنین پس از قولِ مساعدت و همکاری فرهنگی خلاصه‌ایی از حرف‌های رد و بدل شده در این دیدار یادداشت شد.
 
نظر بدهید