نهمین جشنواره داستان انقلاب «جایزه امیرحسین فردی» تمدید شد
یکشنبه 09 آبان 1395

نهمین جشنواره داستان انقلاب «جایزه امیرحسین فردی» تمدید شد

نهمین جشنواره سراسری داستان انقلاب (جایزه امیرحسین فردی) که در 4 بخش رمان بزرگ‌سالان، رمان نوجوان، داستان کوتاه بزرگ‌سال و داستان کوتاه نوجوان برگزار می‌شود تا 2 آذرماه تمدید شد.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی مجمع ناشران انقلاب اسلامی، منانشر، به نقل از خبرگزاری فارس، این جشنواره که در 4 بخش رمان بزرگ‌سال، رمان نوجوان، داستان کوتاه بزرگ‌سال و داستان کوتاه نوجوان برگزار می شود تا 2 آذرماه تمدید شد.

بنا بر این گزارش، مهلت ارسال این آثار که پیش‌تر تا 8 آبان ماه بود به دلیل استقبال شرکت کنندگان و  مشارکت حداکثری و پویایی آن ها در جشنواره، تمدید شد.

این جشنواره فراخوان خود را با  موضوعات ذیل برگزار می کند:

1-  مسائل و رویدادهای سال های قبل از انقلاب و روزهای پیروزی انقلاب و پس از آن تا امروز همچون (دفاع مقدس، کودتای نوژه، حادثه طبس، درگیری‌های کردستان، منافقین، فتنه‌ها و ترورها)

2 - استکبارستیزی، هویت ملی و تأثیر انقلاب اسلامی در منطقه و کشورهای اسلامی و موج بیداری اسلامی

3- فرصت‌های پیش روی انقلاب اسلامی در حوزه های اجتماعی، سیاسی، اقتصادی و فرهنگی به دست آمده در حوزه‌های اجتماعی، سیاسی، اقتصادی و فرهنگی

4- نقش رهبری انقلاب اسلامی در وحدت و انسجام ملی و هدایت جریان‎های استکبار ستیزی و غرب طلبی مسلمانان جهان

گفتنی است هنرمندان تا تاریخ 2 آذرماه 1395 فرصت دارند آثار خود را پس از ثبت نام اینترنتی و دریافت کد رهگیری در سایت جشنواره به نشانی  www.artfest.ir  به  دبیرخانه مرکزی جشنواره های حوزه هنری به نشانی: تهران، خیابان سمیه،  نرسیده به خیابان حافظ، حوزه هنری طبقه همکف ارسال کنند.

شایان ذکر است مراسم اختتامیه و معرفی برگزیدگان این جشنواره بهمن ماه 1395 برگزار می شود.

نظر بدهید