چشم به راه؛ پنجره‌ای به سوی جامعه آرمانی
سه شنبه 25 مهر 1396

چشم به راه

چشم به راه؛ پنجره‌ای به سوی جامعه آرمانی

«چشم به راه» عنوان کتابی است که به‎نشر(انتشارات آستان قدس رضوی) برای نخستین بار، چاپ پنجم این اثر را با همکاری معاونت تبلیغات و ارتباطات اسلامی آستان قدس رضوی روانه بازار نشر کرده است.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی مجمع ناشران انقلاب اسلامی، منانشر، به نقل از روابط عمومی انتشارات آستان قدس رضوی، تاریخ بشر گواه آن است که انسان همواره در آرزوی داشتن جامعه‎ای آرام و عاری از هرگونه ظلم و ستم و به دست آوردن رفاه و آسایش کامل بوده است.
مکتب تشیع با نگاهی ژرف و واقع‌بینانه به حقیقت انسان و نوع نیازها و استعدادهایش، برای به سامان رسیدن امور و پدید آمدن جامعه آرمانی موعود، طرحی نو درانداخته و راهی ممتاز ارائه داده است.
در همین راستا، به‌نشر(انتشارات آستان قدس رضوی) کتاب «چشم به راه» را در قطع رقعی و با شمارگان 1000 نسخه منتشر کرده و به قیمت 70 هزار ریال در دسترس مخاطبان قرار داده است؛ این اثر که اداره تولیدات فرهنگی آستان قدس رضوی تهیه و تنظیم آن را بر عهده داشته است، تلاش دارد تا بر اساس اندیشه مهدویت، پنجره‎ای را به سوی جامعه آرمانی آرام و عاری از هر گوه ظلم و ستمی که بشر همواره در آرزوی آن بوده است، باز کند.
این اثر 92 صفحه‌ای در قالب هفت فصل تدوین شده است و با عناوین مهدویت در یک نگاه، مهدویت در کلام امام رضا(ع)، اهداف حکومت امام زمان(عج)، آسیب‌ها در دوران غیبت امام زمان(عج)، افراط و تفریط در ارائه چهره مهر و قهر از حضرت مهدی(عج)، وظایف منتظران، مهدویت در بیانات امام خمینی(ره) و رهبر معظم انقلاب مدظله العالی و پرسش و پاسخ مهدوی به تبیین ویژگی‎های این جامعه آرمانی می‌پردازد.
علاقه‎مندان برای تهیه این کتاب و مشاهده و تهیه سایر محصولات انتشارات آستان قدس رضوی می‎توانند به نشانی اینترنتی www.Behnashr.com یا فروشگاه‌های سطح شهر مشهد و نمایندگی‌های سراسر کشور مراجعه کنند؛ همچنین سامانه پیامکی به شماره 30003209 یا کانال اطلاع‌رسانی به‎نشر به آدرس @behnashr نیز از دیگر راه‌های برقراری ارتباط با این انتشارات است.
نظر بدهید