«دکان‌های کاغذی» در بازار کتاب/ جریان‌شناسی مدعیان دروغین مهدویت
دوشنبه 08 آبان 1396

دکان‌های کاغذی

«دکان‌های کاغذی» در بازار کتاب/ جریان‌شناسی مدعیان دروغین مهدویت

کتاب «دکان‌های کاغذی» با موضوع جریان شناسی مدعیان دروغین مهدویت توسط انتشارات کتاب جمکران منتشر و راهی بازار نشر شد. 

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی مجمع ناشران انقلاب اسلامی، منانشر، به نقل از خبرگزاری مهر، کتاب «دکان‌های کاغذی»  نوشته علی محمدی هوشیار با موضوع جریان شناسی مدعیان دروغین به تازگی توسط انتشارات مسجد مقدس جمکران منتشر و راهی بازار نشر شده است.
از دیرباز، باورهای آخرالزمانی مورد سوء استفاده افراد منحرف بوده و برای رسیدن به اهداف و اغراض مسموم خود، احساسات دینی مردم را بازیچه خود قرار داده‌اند. یکی از این باورها، اعتقاد به مهدویت است که از صدر اسلام تا کنون مدعیان بی‌شماری داشته و از این رهگذر، مسلمانان را فریب داده و به سوی خود دعوت کرده‌اند.
کتاب دکان‌های کاغذی با موضوع جریان شناسی مدعیان دروغین مهدویت از سده نخست اسلام تا عصر حاضر تدوین شده است تا بتواند گامی در مسیر روشنگری و تحلیل لایه‌های پنهان سردمداران جریان‌های مدعی مهدویت بردارد.
نویسنده کتاب کوشش کرده است؛ تا با پیروی از جدیدترین و کاربردی‌ترین روش‌های علمی جریان‌شناسی، به تحلیل لایه‌ای علت‌ها در جریان‌های مدعی مهدویت پرداخته و نمونه متفاوت‌تری از کتاب‌های پیشین و مشابه را به بازار کتاب عرضه کند.
در این کتاب پس از طبقه بندی مدعیان دروغین مهدویت، از گونه شناسی ادعائی تبعیت شده و هر شاخه از مدعیان به طور مجزا ادعاشناسی شده و نویسنده، تبعات منفی هر گونه را نسبت به زمان خود مورد بررسی قرار داده است.
این کتاب با ۱۴۶ صفحه و شمارگان هزار و ۱۰۰ نسخه به چاپ رسیده است.
نظر بدهید