نخستین کنگره «شعر کتاب دفاع‌مقدس» برگزیدگان خود را شناخت
سه شنبه 09 آبان 1396

نخستین کنگره «شعر کتاب دفاع‌مقدس» برگزیدگان خود را شناخت

برگزیدگان بخش‌های مختلف نخستین کنگره «شعر کتاب دفاع مقدس» با محوریت کتاب «وقتی مهتاب گم شد» خاطرات علی خوش‌لفظ معرفی شدند.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی مجمع ناشران انقلاب اسلامی، منانشر، به نقل از خبرگزاری فارس، اختتامیه نخستین کنگره «شعر کتابِ دفاع مقدس» با محوریت کتاب «وقتی مهتاب گم شد» عصر دیروز برگزار شد.
بر اساس اعلام دبیر این کنگره که بیش از 600 اثر به دبیرخانه این کنگره در قالب‌های مختلف کلاسیک، نو، آزاد، نیمایی، سپید، مطروحه و ... رسیده بود داوران این کنگره، در بخش مطروحه میثم داودی از قم، فائزه زرافشان از یزد و داود کفعمی از استان اصفهان به‌عنوان نفرات برگزیده معرفی شده و مورد تقدیر قرار گرفتند.
همچنین از سید احمد حسینی قم، سارا سادات باختر کاشان، محمد خادم اصفهان، میثم داودی از قم و حسام برزگران از تهران به عنوان برگزیده در بخش‌های مختلف این کنگره تقدیر شد.
نخستین کنگره شعر کتاب دفاع مقدس با محوریت کتاب «وقتی مهتاب گم شد» خاطرات علی خوش لفظ، با هدف جامه عمل پوشاندن به منویات امام راحل (ره) و مقام معظم رهبری در پاسداشت ادبیات دفاع مقدس، کمک به رشد و اعتلای فرهنگ کتابخوانی عمومی به‌ویژه در میان هنرمندان و شاعران و همچنین تشویق شاعران جوان به بهره‌گیری از گنجینه دفاع مقدس در خلق آثار ادبی، به همت نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور برگزار شد.
 
نظر بدهید