پویش ترویجی «کتابِ توراهی» از سوی سوره مهر اجرایی می‌شود
شنبه 13 آبان 1396

پویش ترویجی «کتابِ توراهی» از سوی سوره مهر اجرایی می‌شود

انتشارات سوره مهر با هدف ترویج استفاده از کتاب صوتی و مطالعه در مسیر رفت و آمد شهروندان، پویش ترویجی «کتاب توراهی» را به مناسبت فرا رسیدن روز دانش‌آموز و دانشجو برگزار می‌کند.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی مجمع ناشران انقلاب اسلامی، منانشر، به نقل از خبرگزاری فارس، مردم روزانه یک الی دو ساعت را در مسیر رفت و آمد می‌گذرانند و عمدتا این زمان را از دست‌رفته یا سوخته تلقی می‌کنند. پویش ترویجی «کتاب توراهی» با هدف ترویج کتاب‌های صوتی جهت استفاده مفید از این زمان‌های مرده برنامه‌ریزی شده است.
در این پویش، کلیه دانش‌آموزان و دانشجویانی که از شنبه 13 آبان ماه (روز دانش‌آموز) تا پنجشنبه 16 آذرماه (روز دانشجو) بیشتر از 30 هزار تومان خرید از کتاب‌های سوره مهر (در یک فاکتور) داشته باشند، کتاب گویای «دختر شینا» را هدیه می‌گیرند. لازم به ذکر است که این هدیه تنها به دانش‌آموزان و دانشجویان تعلق می‌گیرد.
با توجه به اینکه کتاب‌های صوتی این قابلیت را دارند تا در طول مسیر (خانه تا محل تحصیل) مورداستفاده قرار بگیرند، از واژه «توراهی» استفاده شده است. ضمن اینکه این واژه دو پهلو است و معنای دیگری هم در دل خود دارد. در زبان عامیانه «توراهی» به آن هدیه‌ای گفته می شود که افراد پیش از مسافرت دریافت می‌کنند؛ یعنی همان اتفاقی که قرار است در طول کمپین منتظرش باشیم. به بیان دیگر، کتاب گویای اهدایی برای کسانی است که سفرهای درون شهری دارند.
علاقه‌مندان می‌توانند در بازه زمانی اعلام شده و از طریق درگاه‌های زیر نسبت به خرید کتاب و دریافت هدیه خود اقدام نمایند:
1. خرید تلفنی کتاب با شماره گیری 02166460993 (ارسال رایگان به سراسر کشور)
2. خرید اینترنتی از وبسایت سوره مهر به نشانی www.sooremehr.ir (ارسال رایگان به سراسر کشور)
3. خرید حضوری در کتابفروشی‌های سوره مهر
شعبه ا: میدان انقلاب، جنب سینما بهمن
شعبه 2: خیابان سمیه، نرسیده به حافظ، جنب حوزه هنری
 
نظر بدهید