«حکمت‌های رضوی» به چاپ پنجم رسید
شنبه 27 آبان 1396

همزمان با ایام شهادت ثامن‌الحجج(ع)؛

«حکمت‌های رضوی» به چاپ پنجم رسید

به‌نشر(انتشارات آستان قدس رضوی) همزمان با دهه آخر ماه صفر و ایام شهادت ثامن‌الجج(ع) چاپ پنجم کتاب «حکمت‌های رضوی» را روانه بازار کرده است.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی مجمع ناشران انقلاب اسلامی، منانشر، به نقل از روابط عمومی انتشارات آستان قدس رضوی، «حکمت‌های رضوی» یازدهمین کتاب از مجموعه «راه زندگی» و حاوی 40 حدیث از علی بن موسی الرضا(ع) به همراه ترجمه و توضیح است که توسط حجت‌الاسلام و المسلمین «جواد محدثی» به رشته تحریر درآمده است.
حجت‌الاسلام محدثی در این کتاب با ترجمه‌ای روان همراه با توضیحی مختصر و استفاده از اشعاری در لابه‌لای مطالب به تبیین، ترجمه و توضیح 40 موضوع اخلاقی و اجتماعی می‌پردازد که توسط امام رضا(ع) بیان شده است.
مراتب سه‌گانه ایمان، ویژگی‌های مؤمن، امامت و رهبری، دوستی 20 ساله، نعمت همسر خوب، توسعه بر خانواده، برخورد با دیگران، کمک به ناتوان، صله رحم، همدلی و همراهی، عدالت در سلام دادن، ریشه گناهان بزرگ، آثار روزی حلال و ... برخی از سرفصل‌هایی است که در این کتاب با استناد به سخنان گوهربار امام رضا(ع) به آن پرداخته شده و مورد بحث و بررسی قرار گرفته است.
انتشارات آستان قدس رضوی حکمت‌های رضوی را در قالب 92 صفحه و در قطع رقعی منتشر کرده و با قیمت 75 هزار ریال در دسترس عموم مخاطبان و علاقه‌مندان قرار داده است.
یادآور می‌شود مجموع شمارگان قبلی این مجموعه 10 هزار و 800 نسخه بوده که در چاپ پنجم این اثر حدود 1000 نسخه به تیراژ آن اضافه شده است.
علاقه‌مندان برای تهیه این کتاب و نیز مشاهده و تهیه سایر محصولات انتشارات آستان قدس رضوي می‌توانند به نشانی اینترنتی www.Behnashr.com یا فروشگاه‌های سطح شهر مشهد و نمايندگي‌های سراسر کشور مراجعه کنند؛ همچنین سامانه پیامکی به شماره 30003209 یا کانال اطلاع‌رسانی به‌نشر از طریق تلگرام به آدرس @behnashr نیز از دیگر راه‌های برقراری ارتباط با این انتشارات است.
نظر بدهید