پرواز با پاراموتور برای نوجوانان در کتابفروشی‌ها
دوشنبه 29 آبان 1396

پرواز با پاراموتور را دوست دارم

پرواز با پاراموتور برای نوجوانان در کتابفروشی‌ها

کتاب «پرواز با پاراموتور را دوست دارم» با محوریت تلاش برای رسیدن به آرزوها از سوی نشر کتاب جمکران منتشر شد.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی مجمع ناشران انقلاب اسلامی، منانشر، به نقل از خبرگزاری فارس، از سوی نشر کتاب جمکران روانه بازار کتاب شد.
هر نوجوانی در زندگیش آروزهای بسیاری را در ذهن خودش دارد و برخی را بسیار جدی هم می‌پندارد و برای تحققش تلاش هم می‌کند. آرزوهایی که آینده را برای نوجوان می‌سازد. حالا فرض کنید در مسیر تحقق این آرزو، نوجوان ما باید دست به انتخاب بزند و موقعیت‌های مختلف را با توجه به آن آروزی اصلی سبک و سنگین کند و بعد مهم‌ترینش را انتخاب کند، این است که نوجوانی و جوانی سن انتخاب‌های بزرگ است.
زمانی اراده و حواس نوجوان مورد امتحان قرار می‌گیرد که آروز و خواسته نیرومندتری خودش را سر راه نوجوان بگذارد و او در یک دوراهی قرار بگیرد. انتخاب بین دو اتفاق خوب.
حالا اگر انتخاب دوم در رابطه با شخصی غیر از خودش باشد که دیگر تصمیم گرفتن سخت‌تر هم می‌شود.
عباس، پسر نوجوانی که در یک تعمیرگاه اتوموبیل کار می‌کند، رویای پرواز با پاراموتور را دارد و برای رسیدن به آن تلاش می کند. تا اینکه شرایط او را با انتخاب‌های بزرگتری محک می‌زند.
«پرواز با پاراموتور را دوست دارم»، رمانی برای مخاطب نوجوان است که «علی آرمین» نویسنده آن و «محمرضا زرقان» هم تصویرسازی کار را به عهده داشته است. گفتنی است چندی پیش در جشنواره بین المللی اشراق نویسنده کتاب به عنوان نویسنده برگزیده انتخاب شد.
انتشارات کتاب جمکران، چاپ اول این کتاب را در 154 صفحه، در قطع رقعی با قیمت 8000 تومان منتشر کرده است که علاقه‌مندان می‌توانند از طریق سایت کتابفروشی کتاب جمکران کتاب را با 20 درصد تخفیف تهیه کنند.
 
نظر بدهید