یکی از آثار پرفروش جهان در حوزه داعش به چاپ دوم رسید
سه شنبه 30 آبان 1396

همزمان با نابودی داعش

یکی از آثار پرفروش جهان در حوزه داعش به چاپ دوم رسید

کتاب «رستاخیز داعش» همزمان با نابودی داعش در عراق و شام به چاپ دوم رسید.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی مجمع ناشران انقلاب اسلامی، منانشر، به نقل از خبرگزاری فارس، چاپ دوم کتاب «رستاخیز داعش» همزمان با نابودی داعش در عراق و سوریه، اثر ویلیام مک‌کنتس با ترجمه حامد قدیری از سوی نشر اسم روانه بازار کتاب شد.
این کتاب به تاریخ، راهبرد و رویکرد آخرالزمانی دولت اسلامی پرداخته است. ویلیام مک‌کنتس دکترای خود را در رشتۀ مطالعات خاورمیانه از دانشگاه پرینستون گرفت و اکنون در دانشگاه جان هاپکینز تدریس می‌کند.
او که هم مناسبات میان شیعه و سنی را می‌شناسد و هم رویکردهای تکفیری‌ها را، بنیان‌گذار و یکی از سردبیران وب‌سایت «جهادیکا» است.
وب‌سایتی که به‌صورت تخصصی در زمینۀ تکفیری‌ها و تندروهای اهل سنت کار می‌کند. این وب‌سایت همۀ اسناد، مدارک و بیانیه‌های مربوط به این گروه‌ها را جمع‌آوری و ترجمه کرده و در اختیار عموم قرار می‌دهد.
مک‌کنتس تاریخ، سیاست و الاهیات مربوط به اسلام، عراق و خاورمیانه را خوب می‌شناسد و مدحوزهتی هم مشاور وزارت خارجۀ ایالات متحده در حوزۀ مواجهه با افراط‌گرایی خشن بوده است.
حاصل تحقیقات و مطالعات زیاد مک‌کنتس بر روی تکفیری‌ها و به‌خصوص داعش، کتاب «رستاخیز داعش» است. یکی از آثار پرفروش در حوزۀ تفکیری‌ها و داعش در سطح جهان. در این کتاب، از ظهور و شکل‌گیری داعش روایتی ارایه می‌شود که در دل آن، ما می‌توانیم با عمق اندیشه‌های دولت اسلامی آشنا شویم.
چاپ دوم کتاب «رستاخیز داعش» از سوی نشر اسم در 384 صفحه با قیمت 28 هزار 500 تومان روانه بازار کتاب شده است.
 
نظر بدهید