قدیانی بوستان بی درخت را چاپ کرد
دوشنبه 10 آبان 1395

بوستان بی‌درخت

قدیانی بوستان بی درخت را چاپ کرد

انتشارات قدیانی شعر طنز «بوستان بی‌درخت» اثر اسماعیل امینی در نوبت اول چاپ روانۀ بازار کتاب شد.

 
به نقل از روابط عمومی انتشارات قدیانی، شعر طنز "بوستان بی درخت" اثر "اسماعیل امینی" در نوبت اول چاپ روانه‌ی بازار کتاب شد.
طنز در شعر فارسی به عنوان یک راه‌کار یا ایده و حتی سلاحی محسوب می‌شود که با آن می‌توان دردها، رنج‌ها، نواقص، کمبودها، نامهربانی‌ها و ... را ملموس و عریان ساخت و با توجه به شرایط و موقعیت از آنها در جوامع بهره برد. از سوی دیگر با استفاده از همین طنز می‌توان داستان‌ها، اتل‌ها و بن مایه‌های واژگان اصیل محاوره‌ای یک قوم را که در واقع ریشه‌ی عمیق در فرهنگ آن‌ها داشته را پویا و جاودان ساخت.
بخشی از شعر این کتاب:
خوشا خر نه چپ شد به کارش نه راست
از اینجا و آنجا مجوز نخواست
نه از حزب و دسته نه محفل نه باند
برای دل خود سخن گفت و خواند
بوستان بی درخت جزو مجموعه "طنز جدی" است که نویسنده آن نیز دبیر مجموعه می‌باشد و به تازگی از سوی انتشارات قدیانی به چاپ رسیده است. در این مجموعه بسیاری از مسایل مهمی که در جامعه اتفاق افتاده با زبان شعر و در قالب طنز بیان شده‌ است.
مؤسسه انتشارات قدیانی، شعر طنز "بوستان بی درخت" اثر "اسماعیل امینی" را در نوبت اول چاپ، تیراژ 1100 نسخه در 104 صفحه و با قیمت 11000 تومان در اختیار علاقه مندان به شعر طنز قرار داد.
براي تهيه‌ی اين كتاب‌ علاوه بر مراجعه به كتاب فروشي‌هاي معتبر سراسر كشور، مي‌توانيد براي خريد اينترنتي آن به نشاني الكترونيكي www.ghadyani.org  نشر قدياني نيز مراجعه كنيد. علاوه بر اين با مطالعه اخبار درج شده در سايت اين مؤسسه فرهنگي از تازه‌هاي نشر آن نيز با خبر خواهيد شد.
نظر بدهید