حضور «به‌نشر» با بیش از 900 عنوان کتاب در نوزدهمین نمایشگاه بین‌المللی ناشران جهان اسلام
شنبه 11 آذر 1396

حضور «به‌نشر» با بیش از 900 عنوان کتاب در نوزدهمین نمایشگاه بین‌المللی ناشران جهان اسلام

مدیرعامل به‌نشر(انتشارات آستان قدس رضوی) از حضور این انتشارات با بیش از 900 عنوان کتاب در نوزدهمین نمایشگاه بین‌المللی ناشران جهان اسلام خبر داد.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی مجمع ناشران انقلاب اسلامی، منانشر، به نقل از روابط عمومی انتشارات آستان قدس رضوی، حسین سعیدی با اعلام این خبر، اظهار کرد: به‌نشر در نوزدهمین نمایشگاه بین‌المللی ناشران جهان اسلام تازه‌ترین عناوین کتاب و جدیدترین دستاوردهای خود را در حوزه کودک و نوجوان و بزرگسال و عمومی در معرض دید علاقه‌مندان و مخاطبان قرار می‌دهد.
وی با اشاره به این که انتشارات آستان قدس رضوی در نوزدهمین نمایشگاه بین‌المللی ناشران جهان اسلام در دو غرفه کودک و بزرگسال و عمومی حضور دارد، مساحت هر یک از این غرفه‌ها را 24 مترمربع اعلام کرد.
مدیرعامل به‌نشر ادامه داد: انتشارات آستان قدس رضوی در نوزدهمین نمایشگاه‌ بین‌المللی ناشران جهان اسلام بیش از 480 عنوان کتاب کودک و نوجوان و 450 عنوان کتاب عمومی و بزرگسال را در معرض دید بازدیدکنندگان قرار می‌دهد.
سعیدی یادآور شد: علاقه‌مندان می‌توانند کتاب‌های به‌نشر را در این نمایشگاه با تخفیف 20 درصد تهیه کنند.
نوزدهمین نمایشگاه بین‌المللی ناشران جهان اسلام از تاریخ نهم تا پانزدهم آذر ماه در محل نمایشگاه‌های بین‌المللی مشهد برگزار می‌شود و علاقه‌مندان می‌توانند برای بازدید از غرفه بزرگسال و عمومی انتشارات به‌نشر به سالن فردوسی، شماره 227 و 228 و برای بازدید از غرفه کودک به سالن فردوسی شماره 47 و 48 مراجعه کنند.
علاقه‎مندان برای آگاهی از اخبار به‌نشر و مشاهده و تهیه کتاب‌ها و محصولات انتشارات آستان قدس رضوی می‎توانند به نشانی اینترنتی www.Behnashr.com یا فروشگاه‌های سطح شهر مشهد و نمایندگی‌های سراسر کشور مراجعه کنند؛ همچنین سامانه پیامکی به شماره 30003209 یا کانال اطلاع‌رسانی به‎نشر به آدرس @behnashr نیز از دیگر راه‌های برقراری ارتباط با این انتشارات است.
نظر بدهید