آخرین کتاب مجموعه 14 جلدی «پیامبر» منتشر شد
سه شنبه 14 آذر 1396

پیامبر

آخرین کتاب مجموعه 14 جلدی «پیامبر» منتشر شد

به‌نشر(انتشارات آستان قدس رضوی) همزمان با هفته وحدت و میلاد رسول اکرم(ص)، جدیدترین و آخرین کتاب از مجموعه 14 جلدی «پیامبر» را با محوریت داستان زندگی حضرت محمد(ص) در دوران کلان‌سالی برای نخستین بار منتشر و روانه بازار کرده است.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی مجمع ناشران انقلاب اسلامی، منانشر، به نقل از روابط عمومی انتشارات آستان قدس رضوی، قصه زندگی پیامبر اسلام(ص) با نزول آیه قرآن شکل می‌گیرد؛ با هر آیه در طول سال‌های وحی، قرآن به حالات، شخصیت و حوادثی که بر پیامبر(ص) می‌گذشته، اشاره‌های ضمنی یا مستقیم دارد که این، خود، سرنخ‌هایی برای یافتن وقایع طول زندگی حضرت محمد(ص) و روش او به دست می‌دهد؛ مجموعه 14 جلدی «پیامبر» تلاشی در همین جهت و البته بر محور و خط قرآن است.
«نقی سلیمانی» به عنوان نویسنده مجموعه «پیامبر» در چهاردهمین کتاب آن، داستان دوران کلان‌سالی حضرت محمد(ص) را روایت می‌کند که این کتاب در قالب 224 صفحه رنگی مصور با شمارگان 2000 نسخه در قطع وزیری کوتاه توسط به‎نشر منتشر شده و با قیمت 200 هزار ریال در دسترس علاقه‌مندان قرار گرفته است.
نهمین کتاب مجموعه پیامبر در ادامه کتاب‌های قبلی این مجموعه است که به روایت داستان زندگی خاتم‌الانبیاء(ص) در دوره‌های مختلف شامل پیش از تولد، کودکی، نوجوانی، جوانی، بزرگسالی، میانسالی و کلان‌سالی می‌پردازد؛ چهاردهمین جلد این مجموعه ادامه داستان کلان‌سالی پیامبر(ص) را روایت می‎کند.
به‌نشر این مجموعه رمان بلند را که بر اساس قرآن و با استفاده از نهج‎البلاغه و کتاب‌ها و روایت‎های معتبر نگاشته شده، در قالب «کتاب‌های پروانه» برای گروه سنی کودک و نوجوان منتشر کرده است.
شایان ذکر است مجموعه رمان پیامبر برنده لوح زرین و دیپلم افتخار از کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در سال 89، برنده جشنواره قصه‌های قرآنی در بخش رمان، برگزیده کتاب سال شهید غنی‌پور و برنده بهترین کتاب در جشنواره کتاب سال مجله سلام بچه‌ها در سال 89 است.
علاقه‎مندان برای تهیه این کتاب و مشاهده و تهیه سایر محصولات انتشارات آستان قدس رضوی می‎توانند به نشانی اینترنتی www.Behnashr.com یا فروشگاه‌های سطح شهر مشهد و نمایندگی‌های سراسر کشور مراجعه کنند؛ همچنین سامانه پیامکی به شماره 30003209 یا کانال اطلاع‌رسانی به‎نشر به آدرس @behnashr نیز از دیگر راه‌های برقراری ارتباط با این انتشارات است.
نظر بدهید