برپایی آیین معرفی کتاب «عزیز جهان» با حضور رضا امیرخانی
دوشنبه 20 آذر 1396

برپایی آیین معرفی کتاب «عزیز جهان» با حضور رضا امیرخانی

آیین معرفی کتاب «عزیز جهان» نوشته اکبر صحرایی با حضور رضا امیرخانی نویسنده سرشناس کشور برگزار خواهد شد.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی مجمع ناشران انقلاب اسلامی، منانشر، به نقل از خبرگزاری فارس، آیین معرفی کتاب «عزیز جهان» نوشته اکبر صحرایی برگزار خواهد شد.
این مراسم روز پنج شنبه ۲۳آذرماه با حضور رضا امیر خانی ساعت ۱۶ در فروشگاه کتابستان رضوی قم-ابتدای خیابان صفاییه کتابستان رضوی برگزار خواهد شد.
کتاب «عزیز جهان» زندگی‌نامه دکتر عزیزالله خضری حاصل مصاحبه‌های نویسنده با شخصیت اصلی است که در قالب کتاب به صورت زندگینامه منتشر شده است.
این کتاب که روایتی عاشقانه از زندگی دکتر خضری متخصص اورولوژی است که در شیراز زندگی می‌کند. در این کتاب خواننده علاوه بر مطالعه روایت زندگی این پزشک متخصص و همسرش که او نیز متخصص بی‌هوشی است تاریخ و اتفاقات سال‌های زندگی این پزشک را نیز مطالعه می‌کند.
عزیزالله خضری از چهره‌های شناخته شده پزشکی در استان فارس است که به خیّر بودن شهره است و نیازمندان را با ویزیت و درمان رایگان یاری می‌کند.
تابلو درست جفت اسکلت سیاه‌خان قرار داشت. سیاه‌خان قدش به دومتر و شصت سانتی‌متر می‌رسید. وزنش هم به اندازه‌ای افزایش می‌یابد که تنها با درشکه می‌توانستند او را جا به جا کنند ... فیلسوف روان‌شاد ... استخوان‌های سیاه‌خان را سرهم بندی می‌کند و داخل ویترین شیشه‌ای سردر آمفی‌تئاتر دانشکده به نمایش می‌گذارد؟!
- عزیز  ... عزیز ... باتوام. اوناهاش! خانم جهان توکلی!
رد انگشت اشاره دوستم را که دنبال کردم نگاهم افتاد به دختر لاغر و زیبارو با قد میانه‌ای که سنگین و با وقار لباس پوشیده بود ... صدایش کردم: خانم توکلی! برگشت. چشمم که به صورت گندمی او افتاد، مهرش به دلم افتاد ...»
کتاب «عزیز جهان» اثر اکبر صحرایی با قیمت 19 هزار 500 تومان در 384 صفحه از سوی نشر کتابستان روانه بازار کتاب شده است.
 
 
نظر بدهید