مجمع ناشران انقلاب اسلامی شهادت علی خوش‌لفظ را تسلیت گفت
چهارشنبه 29 آذر 1396

مجمع ناشران انقلاب اسلامی شهادت علی خوش‌لفظ را تسلیت گفت

مجمع ناشران انقلاب اسلامی در پیامی شهادت جانباز سرافراز علی خوش لفظ را تسلیت گفت.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی مجمع ناشران انقلاب اسلامی، منانشر، «علی خوش لفظ» از جانبازان 8 سال دفاع مقدس پس از تحمل سال‌ها رنج جانبازی در سن 54 سالگی به درجه رفیع شهادت نایل شد. مجمع ناشران انقلاب اسلامی شهادت علی خوش لفظ را تسلیت گفت. متن پیام به شرح زیر است:

وَلاَ تَحْسَبَنَّ الَّذِینَ قُتِلُواْ فِی سَبِیلِ اللّهِ أَمْوَاتًا بَلْ أَحْیَاء عِندَ رَبِّهِمْ یُرْزَقُونَ
علی خوش‌لفظ، یکی دیگر از مردان بزرگ و بی‌ادعا، از یاران حسین(علیه‌السلام) و یاوران دین خدا، دعوت حق را لبیک گفت و به دوستان شهیدش پیوست. شهید علی خوش‌لفظ، راوی کتاب «وقتی مهتاب گم شد»، از جانبازان سرافراز دفاع مقدس بود که زخم‌های بیشمار تنش هیچ‌گاه از سرزندگی و بیداری دل او نکاست.
شهید خوش‌لفظ در زمان حیاتش به‌فرمودۀ ولی زمانش شهیدی زنده بود. برکت وجود و اخلاص این شهید عزیز که در کتاب فوق‌العادۀ او نیز بروز و ظهور دارد، روح‌های بسیاری را جلا داد و دل‌های بسیاری را هدایت کرد.
مجمع ناشران انقلاب اسلامی، شهادت این شهید صبور و مقاوم را که با وجود سال‌های طولانی تحمل درد و رنج حاصل از سلاح‌های شیمیایی و زخم‌های فراوان، استوار و ایستاده در راه حفظ ارزش‌های والای انقلاب اسلامی کوشید و هیچ‌گاه از تلاش برای خدمت و فداکاری برای اسلام و قرآن بازنایستاد، تبریک و تسلیت می‌گوید و از خداوند رحمان، علو درجات را برای ایشان، و صبر و اجر جزیل برای خانوادۀ گرامی‌اش مسئلت دارد.

گفتنی است قرار است صبح فردا و از ساعت 9:30 صبح پیکر شهید خوش لفظ از مقابل حوزه هنری تشییع شود. پیکر شهید خوش لفظ برای تدفین به همدان منتقل خواهد شد.

نظر بدهید