فرصت شرکت در پنجمین دوره مسابقه «کتاب و زندگی» تمدید شد
یکشنبه 03 دي 1396

فرصت شرکت در پنجمین دوره مسابقه «کتاب و زندگی» تمدید شد

فرصت شرکت در پنجمین دوره مسابقه «کتاب و زندگی» به دلیل استقبال از این دوره جایزه تا پایان دی‌ماه تمدید شد.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی مجمع ناشران انقلاب اسلامی، منانشر، مجمع ناشران انقلاب اسلامی با همکاری و همیاری بیش از 20نهاد، اقدام به برگزاری مسابقات کتاب‌خوانی «کتاب‌وزندگی» در سراسر کشور کرده است. این دوره، سری پنجم از سلسله مسابقات کتاب‌ و زندگی با محوریت کتاب «دخیل عشق» نوشتۀ مریم بصیری از انتشارات جمکران است. این دور از مسابقه به‌یاد شهید محسن حججی در حال برگزاری است.
پنجمین دوره مسابقه کتاب و زندگی از روز 12 شهریورماه آغاز شده و قرار بود که تا پایان آذرماه به اتمام برسد، اما به دلیل استقبال مخاطبان از این دوره جشنواره، دبیرخانه مسابقه زمان شرکت در آن را تا پایان دی‌ماه تمدید کرده است.
«دخیل عشق» نوشته مریم بصیری داستان زندگی انسان‌های آرمان‌خواه در دنیای امروز است. «حوریه» شخصیت اصلی این کتاب است که موضوع کتاب درخصوص نذر او شکل می‌گیرد؛ او نذر کرده که با یک جانباز ازدواج کند. کتاب از فضای یک آسایشگاه جانبازان و معرفی شخصیتی به اسم «رضا»، جانباز دو پا و یک دست و داستان دل‌بستگی حوریه به او آغاز می‌شود. نویسنده در این کتاب به‌خوبی داستان عاشق شدن حوریه و زندگی پرفراز و نشیب او را به تصویر می‌کشد.
توضیحات کامل نحوۀ شرکت در مسابقه و اطلاعات مورد نیاز در سایت ketabzendegi.ir قابل دسترسی است.
 
نظر بدهید