حماسه 9 دی تجلی وفاق امت و ولایت بود/ روشنگری رهبر انقلاب و هوشیاری مردم نقشه دشمن را از بین برد
شنبه 09 دي 1396

مؤمنی شریف:

حماسه 9 دی تجلی وفاق امت و ولایت بود/ روشنگری رهبر انقلاب و هوشیاری مردم نقشه دشمن را از بین برد

رئیس حوزه هنری انقلاب اسلامی گفت: خوشبختانه نقشه دشمن با روشنگری رهبر انقلاب و وجود آگاه و هوشیار ایشان همچنین هوشمندی مردم در 9 دی نقش بر آب شد.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی مجمع ناشران انقلاب اسلامی، منانشر، محسن مومنی شریف رئیس حوزه هنری انقلاب اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار کتاب و ادبیات خبرگزاری فارس پیرامون حماسه 9دی اظهار داشت: 9 دی به واقع و به معنای کامل کلمه یوم‌الله است.
رئیس حوزه هنری با بیان اینکه 9 دی تجلی وفاق امت و ولایت بود، در ادامه تصریح کرد: تجلی وفاق امت و ولایت از مفاهیم نه دی است، که در واقع از مفاهیم اساسی دینی و مکتب اهل بیت(ع) هم به شمار می‌رود.
مومنی گفت: آن روز علی‌رغم توطئه‌ای که دشمن طراحی کرده بود اتفاقی طی چند ماه در کشور رخ داد که خیلی‌ها را سردرگم کرده بود و حتی برخی خواص نشانه‌های راه را فراموش کرده بودند، اما با تمام این موارد حضور آگاهانه مردم توطئه دشمنان را نقش بر آب کرد.
وی ضمن گرامی داشت این حماسه و اینکه باید از جهات مختلف به آن پرداخته شود متذکر شد: در قرآن هم به این موضوع تاکید شده است که ایام‌الله باید گرامی داشته شود بنابراین ما موظفیم این اتفاق را بپذیریم و از آن درس بگیریم.
مومنی شریف در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به منویات رهبر انقلاب در دیدار با در دیدار اعضای شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی سراسر کشور  عنوان داشت: حماسه 9 دی موضوع ساده‌ای نبود، فتنه سال 88 بسیار شدید بود به گونه‌ای که در موارد مشابه دشمن توانسته بود به اهداف خود در هرجای دنیا از این طریق دست یابد.
این مقام مسئول توضیح داد: متاسفانه دشمن موفق شده بود در میان خودی‌ها و درون انقلاب جنگی را ایجاد کند و خواص و افرادی که باید راهنما می‌شدند خودشان گمراه شدند و حتی پایشان هم لغزید؛ اما در نهایت مهم این است که نقشه دشمن که در نقاط دیگر اجرایی شده بود در ایران محقق نشد.
رئیس حوزه هنری به حضور رهبر انقلاب و روشنگری ایشان اشاره کرد و گفت: خوشبختانه نقشه دشمن با روشنگری رهبر انقلاب و وجود آگاه و هوشیار ایشان و هوشمندی مردم نقش بر آب شد؛ این موضوعات مولفه‌هایی بود که به دشمن اجازه نقش آفرینی نداد. این موارد می‌تواند ما را در رسیدن به اهداف انقلاب کمک کند تا بتوانیم از گردنه‌های سخت عبور کنیم.
 
نظر بدهید