قدیانی قصه‌هایی از بوستان سعدی را برای کودکان تجدید چاپ کرد
سه شنبه 11 آبان 1395

قدیانی قصه‌هایی از بوستان سعدی را برای کودکان تجدید چاپ کرد

جلد‌های 4-5-6 از سری کتاب‌های «قصه‌های تصویری از بوستان» به روایت مژگان شیخی و تصویرگری علیرضا گلدوزیان در نوبت سوم چاپ در اختیار علاقه‌مندان قرار گرفت.

 

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی مجمع ناشران انقلاب اسلامی، منانشر، به نقل از روابط عمومی انتشارات قدیانی، جلد‌های 4-5-6 از سری کتاب‌های "قصه‌های تصویری از بوستان"  به روایت "مژگان شیخی" و تصویرگری "علیرضا گلدوزیان" در نوبت سوم چاپ در اختیار علاقه‌مندان قرار گرفت.

قصه‌هایی از بوستان سعدی شامل 12 کتاب و 12 قصه همراه با تصاویر زیبا و رنگی و مرتبط با متن می‌باشد. این قصه‌ها آموزنده و دارای نکات اخلاقی است.

دارا وندار، جوان بخشنده و خسیس و سکه‌هایش عناوین این سه کتاب می‌باشند.

کتاب‌های بنفشه( واحد کودک و خردسال انتشارات قدیانی) سه جلد از کتاب‌های "قصه‌های تصویری از بوستان" به روایت "مژگان شیخی" و تصویرگری "علیرضا گلدوزیان" را در نوبت چاپ سوم، تیراژ1650 نسخه و قیمت هر جلد3000تومان روانه‌ی بازار کتاب نمود.

براي تهيه اين كتاب‌ها علاوه بر مراجعه به كتاب فروشي هاي معتبر سراسر كشور، مي‌توانيد براي خريد اينترنتي آن به نشاني الكترونيكي www.ghadyani.org  نشر قدياني نيز مراجعه كنيد. علاوه بر اين با مطالعه اخبار درج شده در سايت اين موسسه فرهنگي از تازه‌هاي نشر آن نيز با خبر خواهيد شد.

 
نظر بدهید