«شرکت تعاونی ناشران و کتابفروشان تهران» هم وارد رینگ نمایشگاه کتاب شد
شنبه 16 دي 1396

«شرکت تعاونی ناشران و کتابفروشان تهران» هم وارد رینگ نمایشگاه کتاب شد

شرکت تعاونی ناشران و کتابفروشان تهران هم وارد گود مذاکره برای سی و یکمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران شد.

به نقل از خبرگزاری فارس، تشکل‌های نشر که دو سالی است با پیشنهاد وزرای ارشاد دولت یازدهم و دوازدهم به عنوان کلیددار نمایشگاه بین‌المللی کتاب شناخته می‌شوند؛ این روزها در آستانه انتخاب مدیران کمیته‌ها و عقد قرارداد با مصلای امام خمینی(ره) تکاپوی بیشتری را شاهد هستند.
بر اساس این گزارش، تا پیش از این، اتحادیه ناشران و کتابفروشان تهران و اتحادیه شرکت‌های تعاونی ناشران ایران(آشنا) با حضور نمایندگانی در جلسات مختلف با وزارت اشاد پیرامون مسائل اجرایی نمایشگاه بحث و بررسی‌هایی داشته‌اند اما به تازگی «شرکت تعاونی ناشران و کتابفروشان تهران» نیز وارد گود نمایشگاه کتاب شد.
چندی پیش شرکت تعاونی ناشران و کتابفروشان تهران جلسات متعددی با حضور اعضای خود از جمله مدیر نشر ثالث، اسلام، چشمه، و داوودی‌پور مدیرعامل خود همچینین عین‌اللهی جلساتی را درباره نمایشگاه کتاب برگزار کرد تا در ماجرای قرارداد نمایشگاه نیز دخیل باشد ظاهرا محمود آموزگار مدیرعامل اتحادیه ناشران و کتابفروشان تهران هم به این جلسات دعوت شده، ولی در هیچ یک حضور نیافته است.
این گزارش اضافه می‌کند، برخی اعضای این شرکت دیداری نیز با همایون امیرزاده مشاور معاون فرهنگی و سخنگوی شورای سیاستگذاری نمایشگاه کتاب داشته‌اند تا پیرامون معاون اجرای نمایشگاه کتاب تبادل نظر کنند.
موضوع قرار داد نمایشگاه کتاب و انتخاب معاون اجرایی این پروژه فرهنگی از جمله موارد تبادل شده بوده است.
گفتنی است سال گذشته در سی‌امین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران داوودی ‌پور مدیر عامل شرکت تعاونی ناشران و کتابفروشان تهران به عنوان رئیس کمیته تبلیغات نمایشگاه کتاب مسئولیت داشت که این کمیته چالش برانگیز شد و در نهایت اعلام شد سود حاصل از آن صفر است.
 
نظر بدهید