کتاب «ویژگی‌های سلمان فارسی» رونمایی شد
چهارشنبه 27 دي 1396

کتاب «ویژگی‌های سلمان فارسی» رونمایی شد

کتاب «ویژگی‌های سلمان فارسی» نوشته عبدالکریم پاک‌نیا تبریزی در کتابخانه آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه(س) رونمایی شد.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی مجمع ناشران انقلاب اسلامی، منانشر، به نقل از خبرگزاری ایسنا، در ابتدای این مراسم، حجت‌الاسلام‌والمسلمین اسماعیل محمدی کرمانشاهی، مدیر کتابخانه و موزه آستان مقدس کریمه اهل‌بیت(س)، با اشاره به برخی از ظرفیت‌های کتابخانه حرم مطهر حضرت فاطمه معصومه سلام‌الله علیها، اظهار کرد: در این مجموعه تلاش شده است تا بتوانیم کتاب‌ها و گنجینه‌ها را به شیوه مطلوب در اختیار علاقه‌مندان و پژوهشگران قرار دهیم.
او با بیان اینکه این کتابخانه به‌عنوان دومین کتابخانه استان و یکی از برترین کتابخانه‌های کشور شناخته‌ شده است، گفت: شخصیت‌های برجسته علمی و دینی کتابخانه‌های شخصی خود را به این کتابخانه اهدا کرده‌اند تا مورد استفاده عموم قرار گیرد.
در ادامه این مراسم نویسنده کتاب «ویژگی‌های سلمان فارسی» با اشاره به اینکه در این کتاب در ۶۹۰ صفحه و ۱۵ فصل به ابعاد مختلف زندگی سلمان فارسی پرداخته‌ است، بیان کرد: سلمان فارسی شخصیتی تمام‌عیار و تربیت‌یافته در مکتب گرامی اسلام بود که برای نخستین‌بار قرآن کریم را به زبان فارسی ترجمه کرد.
حجت‌الاسلام‌ عبدالکریم پاک‌نیا تبریزی با بیان اینکه نگارش کتاب «ویژگی‌های سلمان فارسی» بیش از یک سال زمان برده است، اضافه کرد: این کتاب تازه به بازار وارد شده که امیدواریم مورد استفاده اقشار مختلف به‌ویژه کارشناسان و اندیشمندان قرار گیرد.
نظر بدهید