«قصه‌های حنانه» در قالب «کتاب‌های پروانه»
دوشنبه 02 بهمن 1396

قصه‌های حنانه

«قصه‌های حنانه» در قالب «کتاب‌های پروانه»

جلد هشتم مجموعه 12 جلدی «قصه‌های حنانه» در قالب «کتاب‌های پروانه» توسط «به‌نشر» منتشر شد؛

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی مجمع ناشران انقلاب اسلامی، منانشر، به‌نشر(انتشارت آستان قدس رضوی)، هشتمین مجموعه 12 جلدی «قصه‌های حنانه» را با نام «من چادر نمی‌خوام» در قالب «کتاب‌های پروانه» منتشر و روانه بازار کرده است.
به گزارش روابط عمومی انتشارات آستان قدس رضوی، «علی باباجانی» به عنوان نویسنده «قصه‎های حنانه»، در این مجموعه کتاب داستان‌هایی را با محوریت عفاف و حجاب درباره دختری به همین نام روایت می‌کند؛ حنانه می‎خواهد برای مراسم جشن تکلیف مدرسه یک روزنامه دیواری با موضوع حجاب درست کند اما چیز زیادی در این باره نمی‌داند و به همین خاطر از دیگران کمک می‌گیرد.
«مامان گل» نیز عنوان جلد هفتم این مجموعه کتاب است که همزمان با جلد هشتم روانه بازار شده است.
به‌نشر این دو جلد را نیز همانند 6 جلد اول با شمارگان 2000 نسخه و در قطع خشتی منتشر کرده و هر جلد را به قیمت 35 هزار ریال در دسترس کودکان قرار داده است.
«روزنامه دیواری»، «باتلاق»، «نقاشی حامد»، «یک عکس زیبا»، «عروسک مو طلایی» و «بوی گل» اسامی 6 جلد اول مجموعه کتاب «قصه‌های حنانه» است که در هر یک از آن‌ها داستانی برای کودکان روایت می‎شود.
هر یک از کتاب‌های این مجموعه 12 جلدی در قالب 12 صفحه مصور رنگی برای گروه سنی «ب» چاپ شده و در اختیار کودکان قرار گرفته است.
چهار جلد باقیمانده مجموعه «قصه‌های حنانه» نیز در دست تولید و چاپ است.
علاقه‌مندان برای تهیه این کتاب‌، آگاهی از اخبار به‌نشر و نیز مشاهده و تهیه سایر محصولات انتشارات آستان قدس رضوي می‌توانند به نشانی اینترنتی www.Behnashr.com یا فروشگاه‌های سطح شهر مشهد و نمايندگي‌های سراسر کشور مراجعه کنند؛ همچنین سامانه پیامکی به شماره 30003209 یا کانال اطلاع‌رسانی به‌نشر از طریق تلگرام به آدرس @behnashr نیز از دیگر راه‌های برقراری ارتباط با این انتشارات است.
نظر بدهید