جشن تولد فرزند روشندل شهید مدافع حرم در کتابخانۀ آیت‌الله خامنه‌ای
سه شنبه 10 بهمن 1396

جشن تولد فرزند روشندل شهید مدافع حرم در کتابخانۀ آیت‌الله خامنه‌ای

حجت‌الاسلام‌والمسلمین جباری، در این دیدار گفت: با حمایت‌ها و پیگیری‌های این اداره کل و به همت کتابداران پرتلاش بخش نابینایان توانسته‌ایم تا حدودی نیازهای مطالعاتی این قشر عزیز را فراهم کنیم.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی مجمع ناشران انقلاب اسلامی، منانشر، در آستانۀ دهۀ فجر، علیرضا مختارپور، دبیرکل نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور، با همراهی حجت‌الاسلام‌والمسلمین امیرعطاءالله جباری، مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان قم و سید احمد آقامیری، مدیر آموزش و پرورش استثنایی استان قم، با حضور در کتابخانۀ حضرت آیت‌الله خامنه‌ای شهر قم، با خانوادۀ شهید مجید عسگری دیدار کرد.
علی‌رضا مختارپور در این دیدار که با قرائت وصیت‌نامۀ شهید مجید عسگری و اشعاری دربارۀ مقام و منزلت شهیدان مدافع حرم برگزار شد، ضمن گفت‌وگوی صمیمانه و دلجویی از خانوادۀ شهید مجید عسگری، در جشن زادروز فرزند روشندل این شهید والا مقام مدافع حرم، که در بخش نابینایان کتابخانۀ آیت‌الله خامنه‌ای برگزار شد، حضور پیدا کرد و ساعاتی را به گفت‌وگو با کودکان و نوجوانان روشندل عضو این کتابخانه پرداخت.
حجت‌الاسلام‌والمسلمین جباری، در این دیدار گفت: حضور صمیمانۀ آقای مختارپور در بین فرزندان شهید و دیگر اعضای روشندل و همچنین تقدیر ایشان از فرزند شهید مدافع حرم، حقیقتاً روحیه‌بخش و پر از انرژی مثبت بود. با حمایت‌ها و پیگیری‌های این اداره کل و به همت کتابداران پرتلاش بخش نابینایان توانسته‌ایم تا حدودی نیازهای مطالعاتی این قشر عزیز را فراهم کنیم و این فعالیت‌ها باعث شده تا این بخش بیشتر از گذشته مورد توجه مسئولین و رسانه‌ها و روشندلان سراسر کشور قرار گیرد. مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان قم با اشاره به نیازسنجی صورت گرفته توسط کتابداران بخش نابینایان این کتابخانه از گروه هدف خود، این اقدام را گامی مؤثر برای برنامه‌ریزی مناسب جهت تولید کتاب‌های بریل و گویا عنوان کرد.
حسن عبدلی، مسئول بخش نابینایان این کتابخانه نیز در این دیدار، با اشاره به حضور فعال فرزند این شهید در کتابخانه گفت: در روزهای پایانی عمرگروهک تکفیری داعش باخبر شدیم پدر بزرگوار این عضو فعال در درگیری با تروریست‌ها به فیض شهادت رسیده‌اند. به همین خاطر پیشنهاد شد که در سالروز تولد این کودک، جشنی با حضور خانوادۀ معزز شهید و دیگر اعضای کتابخانه برپا شود. فرزند نابینای شهید بزرگوار، مجید عسگری، عضو فعال این بخش هستند که برای امانت کتاب و شرکت در برخی از برنامه‌ها به کتابخانه می‌آمدند.
نظر بدهید