«عشق فصل پایان» جواد افهمی خواندنی شد
چهارشنبه 11 بهمن 1396

عشق فصل پایان

«عشق فصل پایان» جواد افهمی خواندنی شد

رمان «عشق فصل پایان» به قلم جواد افهمی با محوریت یک وزنه‌بردار جانباز منتشر شد. این رمان با موضوع دفاع مقدس درباره جانبازی است که در رشته وزنه‌برداری قهرمان جهان شده است. داستان بر اساس واقعیت نگاشته شده و قهرمان داستان نیز در قید حیات است.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی مجمع ناشران انقلاب اسلامی، منانشر، به نقل از خبرگزاری فارس، رمان «عشق فصل پایان» تازه‌ترین اثر جواد افهمی از سوی نشر شهید کاظمی روانه بازار کتاب شد.
این رمان با موضوع دفاع مقدس درباره جانبازی است که در رشته وزنه‌برداری قهرمان جهان شده است. داستان بر اساس واقعیت نگاشته شده و قهرمان داستان نیز در قید حیات است.
«اسماعیل روال همیشگی کار را زیر پا گذاشته بود و می‌رفت که در آخرین حرکت، علاوه بر شکستن رکورد آسیا، دو رقیب کهنه‌کار و پرآوازه را پشت سر بگذارد. خم شد و میله را با کف دست‌های پودرمالی شده لمس کرد. انگشت‌هایش را دور میله حلقه کرد و سرش را رو به آسمان گرفت. وقت کندن وزنه از تخته بود. نفس حبس شده‌اش را با فریاد بیرون داد و به یک حرکت وزنه را از تخته جدا کرد و بالای سر برد. حالا وقت آن بود که از زمین بلند شود. وقت آن بود که زانوهای خم شده را راست کند. وقت آن بود که راست قامت زیر وزنه‌ای که کمر تمام رقیبانش را خم کرده بو و زانوانشان را لرزانده بود و وادار به تسلیم‌شان کرده بود، بایستد و طاقت بیاورد.»
رمان «عشق فصل پایان» اثر جواد افهمی که پیش از این آثاری نظیر «سال گرگ»، «سوران سرد»، «خورشید بر شانه راستشان می‌تابید» و «ستاره‌های دب اصغر» از او منتشر شده بود، در ۳۰۶ صفحه با قیمت ۱۵ هزار تومان توسط نشر شهید کاظمی روانه کتابفروشی‌ها شده است.
نظر بدهید