کتاب «روایتی ساده از ماجرایی پیچیده» در خبرگزاری فارس رونمایی می‌شود
شنبه 14 بهمن 1396

شنبه 14 بهمن ماه

کتاب «روایتی ساده از ماجرایی پیچیده» در خبرگزاری فارس رونمایی می‌شود

مراسم رونمایی و نقد و بررسی کتاب داستانِ «روایتی ساده از ماجرایی پیچیده» نوشته ابراهیم حسن‌بیگی شنبه 14 بهمن ماه در خبرگزاری فارس برگزار می‌شود.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی مجمع ناشران انقلاب اسلامی، منانشر، به نقل از خبرگزاری فارس، مراسم رونمایی و نقد و بررسی کتاب داستانِ «روایتی ساده از ماجرایی پیچیده» نوشته ابراهیم حسن‌بیگی شنبه 14 بهمن ماه در خبرگزاری فارس برگزار می‌شود.

بر اساس این گزارش، ابراهیم‌حسن‌ بیگی در کتاب «روایتی ساده از ماجرایی پیچیده» حقایقی ناگفته از انقلاب را در خلال داستانی جذاب و پرحادثه از یک نوجوانِ روستایی حکایت می‌کند که زندگی‌اش با درد و رنج‌های زندگی رعیتی گره خورده ولی با‌‌ همان سن و سال کم، و حال و هوای روستایی‌اش کارهای بزرگ و باورنکردنی انجام می‌دهد.

این مراسم همزمان با ایام‌الله دهه فجر روز شنبه 14 بهمن ماه از ساعت 15 با حضور نویسنده اثر همچنین منتقدان سید صادق رضایی، یوسف قوجق و حسن احمدی برگزار خواهد شد.



علاقه‌مندان برای حضور در این مراسم می توانند به نشانی، میدان فردوسی،‌خیابان انقلاب اسلامی، کوچه شاهرود، خبرگزاری فارس مراجعه کنند.

گفتنی است، نوجوانِ داستانِ «روایتی ساده از ماجرایی پیچیده» دست مخاطب نوجوان امروز ما را می‌گیرد و همراه خود از میان ماجراهایی عجیب و غریب در آن روزگار عبور می‌دهد که خواننده را متحیر و شگفت‌زده می‌کند، از حوادث دردِسرسازِ مدرسه تا زندان کمیتۀ مشترک ضدخرابکاری، و از منزلِ خان تا سفارتخانۀ امریکا.

خوانندۀ نوجوان در میان سطرهای این کتاب، توجهش به حقایقی جلب می‌شود که پیش از این خیلی ساده از کنار آن می‌گذشت، مفاهیمی چون ظلم و نابرابری و تبعیض و در یک کلام بی‌عدالتی که گریبان دنیای او را گرفته و او تا به حال توجه نمی‌کرد که این انقلابی که در همین نزدیکی رخ داد چگونه معادلات دنیا را تغییر داد.

رُمان «روایتی ساده از ماجرایی پیچیده»، از انتشارات سورۀ مهر داستانی خواندنی است که هر نوجوان ایرانی را به فکر وادار می‌کند.

 
نظر بدهید