متن کامل اسناد لانه جاسوسی +دانلود
شنبه 15 آبان 1395

متن کامل اسناد لانه جاسوسی +دانلود

متن کامل کتابهای اسناد لانه جاسوسی در 10 فایل جهت دانلود از سوی سازمان بسیج دانشجویی منتشر شد.






به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی مجمع ناشران انقلاب اسلامی، منانشر، به نقل از پایگاه اطلاع رسانی سازمان بسیج دانشجویی؛ با پیروزی انقلاب مردم ایران و سقط رژیم شاهنشاهی در ایران کشور آمریکا به رفتار خصمانه خود علیه ملت ایران ادامه داد و محمدرضا شاه که از کشور گریخته بود به آمریکا برد.

بلوکه دارای های ایران و حمایت از شاه و مقابله با انقلاب باعث شد تا 13آبان ماه سال 1358 دانشجویان پیرو خط امام(ره) با تسخیر سفارت این کشور در ایران به رفتار خصمانه آمریکا پاسخ دهند.
با سفارت اسناد زیادی به دست آمد که نشان می داد سفارت این کشور در ایران یک مرکز جاسوسی به معنای دقیق کلمه بوده است نه یک سفارت خانه با عملکرد معمول دیپلماتیک. بعد از گذشته مدتی اسناد به جا مانده در این لانه جاسوسی مدون شده و منتشر شد.
رهبر انقلاب با تشویق جوانان به خواندن اسناد لانه جاسوسی فرمودند:«جوانهای عزیز! اسناد درس آموز لانه جاسوسی را بگیرید و بخوانید، دانشجویانی که آنجا را گرفتند و فهمیدند که لانه جاسوسی است با زحمت زیاد آن را استحصال کردند اینها نشان میدهد که آمریکاییها در هنگام اوج نهضت و پیروزی انقلاب دائم درحال توطئه علیه جمهوری اسلامی بوده‌اند؛ آمریکا این است. »



 متن کامل اسناد لانه جاسوسی +دانلود

علاقه مندان می توانند متن کامل این اسناد را که پیش از تسخیر لانه جاسوسی نابود شده و با زحمت زیاد دانشجویان وقت استحال شده، به صورت رایگان دانلود نمایند.









نظر بدهید