کتاب کودک «وقتی امام آمد» منتشر شد
شنبه 14 بهمن 1396

وقتی امام آمد

کتاب کودک «وقتی امام آمد» منتشر شد

به مناسبت فرارسیدن دهه فجر کتاب شعر کودک با عنوان «وقتی امام آمد» منتشر شد.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی مجمع ناشران انقلاب اسلامی، منانشر ، به نقل از خبرگزاری تسنیم، «وقتی امام آمد» با تصویرسازی‌های ویژه کودکان حاوی مجموعه اشعاری از زبان اشیاء مختلف است که به نوعی در جریان انقلاب اسلامی حضور داشته‌اند. در این کتاب هر یک از این نمادها روزهای انقلاب را به زبان ساده و کودکانه برای بچه‌ها روایت می‌کند. دوربین، ماشین امام که ایشان را به بهشت زهرا برد، هواپیمای امام که ایشان را به ایران آورد، میدان آزادی و مجسمۀ شکسته‌شدۀ شاه، گل لاله و کیک تولد انقلاب، همگی اشیائی هستند که از آن روزها می‌گویند. در تصویرسازی کتاب «وقتی امام آمد» از رنگ‌های شاد و زنده استفاده شده است که به تقویت قدرت تخیل کودکان کمک می‌کند.
این کتاب در مجموعۀ  آموزشی و حسینیه کودک شهید چمران تولید شده است. اسماعیل الله‌دادی شاعر کتاب است و  تصویرگری آن را سحر رحیمی و سیدمحمدرضا موسوی انجام داده‌اند.
هدف از چاپ این کتاب، آشناکردن بچه‌ها به زبان خودشان با انقلاب و ایجاد هویت ملی در آنها اعلام شده است. این اشعار از زبان اشیاء روایت شده چراکه جان‌بخشی به اشیاء برای بچه‌ها بسیار جذاب است. مخاطب این کتاب کودکان 3 سال به بالا هستند و قیمت کتاب 6 هزار تومان است.
نظر بدهید