«مثل هیچ‌کس» با «قصه آلبالو پلو» به بازار کتاب آمد
یکشنبه 15 بهمن 1396

«مثل هیچ‌کس» با «قصه آلبالو پلو» به بازار کتاب آمد

انتشارات قدیانی دو رمان پرمخاطب نوجوان را بازنشر کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی مجمع ناشران انقلاب اسلامی، منانشر، به نقل از خبرگزاری تسنیم، رمان «مثل هیچ‌کس»، نوشته‌ سپیده خلیلی با تصویرگری لاله ضیایی در نوبت چاپ دوم وارد بازار کتاب شد. موضوع این رمان خانواده‌ای سه نفره است که منتظر به دنیا آمدن فرزند دوم‌شان هستند. بعد از تولد نوید، آنها می‌فهمند که او مثل هیچ‌کس نیست و بعد از آن ماجراهایی برای این خانواده رخ می‌دهد که جذاب و خواندنی است. این داستان، داستان تفاوت‌هاست.

در قسمتی از رمان آمده است: «عمه مهین الان به بابا تلفن کن بگو که برای دو تا بچه اونجایی که گفتی جا بگیره. منم با نوید می‌رم. کی گفته گردن همه باید مثل گردن غاز صاف باشه و پاهای همه باید یه اندازه باشه؟ کی گفته موهای بچه‌ها فقط باید قهوه‌ایی یا سیاه باشه؟ من می‌رم و خودم از نوید نگهداری می‌کنم تا هیچ وقت غصه نخوره...» .

مؤسسه انتشارات قدیانی این اثر را در شمارگان دو هزار و 200 نسخه و در 128 صفحه با قیمت 9 هزار تومان روانه بازار کتاب کرد.

از دیگر آثاری که اخیراً از سوی نشر قدیانی بازنشر شد، رمان «قصه آلبالو پلو» اثر زهرا حیدری است. این اثر، داستان یک درخت آلبالوی پربار است که در حیاط یک خانه قدیمی سال‌های طولانی  زندگی می‌کند. صاحب‌های این خانه نسل‌هاست که هر سال  با میوه‌های این درخت نذری می‌دهند و  آلبالوها هر سال شاهد ماجراهای جدیدی هستند.

در بخشی از کتاب آمده: «فرنگیس خانم، سال ها بود که نذر آلبالو پلو داشت. آن سال هم همچنین که آلبالوها رسیدند و گوشتی و آبدار شدند، تلفن کرد به بچه ها و عروس ها و دامادها که وقت نذر آلبالو پلو رسیده جمع شوید....صد، صد و پنجاه تا آلبالو مانده بودند روی درخت که همین جور بر وبر توی حیاط را نگاه می کردند...».


چاپ دوم کتاب «قصه آلبالو پلو» در نوبت چاپ دوم با شمارگان یک هزار و 100 نسخه و با قیمت 7 هزار تومان روانه بازار کتاب شده است .

نظر بدهید