«شاه‌کشی» در گلستان نقد می‌شود
دوشنبه 16 بهمن 1396

«شاه‌کشی» در گلستان نقد می‌شود

همزمان با ایام دهه فجر کتاب مجموعه داستانی «شاه‌کشی» نوشته ابراهیم اکبری‌دیزگاه در شصتمین نشست از سلسله نشست‌های ترنم قلم مورد نقد و بررسی قرار می‌گیرد.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی مجمع ناشران انقلاب اسلامی، منانشر، به نقل از خبرگزاری مهر، در شصتمین اجرا از برنامه‌های ترنم قلم کتاب مجموعه داستانی شاه‌کشی با حضور ابراهیم اکبری‌دیزگاه (نویسنده)، قاسمعلی فراست و محمدرضا گودرزی (منتقدین) عصر روز سه شنبه ۱۷ بهمن ماه ساعت ۱۷ در فرهنگسرای گلستان نقد و بررسی می‌شود.
شاهکشی روایت داستان پسری که این بار به جای برادرکشی‌های معمولِ سلطنت، راه می‌افتد تا پهلوی دوم را بکشد و انتقام بگیرد. تا انتقام کشته شدن پدرش، زندانی شدن‌های برادرش، شکنجه‌های خواهرش را که هیچ‌کس از آن حرفی نزد و نپرسید، بگیرد؛ تا قولی را که به خودش داده بود عملی کند.
این رمان را ابراهیم اکبری دیزگاه قلم زده است و شهرستان ادب آن را در ۲۵۳ صفحه، با طرح جلدی مینی مالیستی، به چاپ رسانده است. رمانی با نثری ساده و خودمانی که به دور از هر پیچیدگی به روایت داستان خودش می‌پردازد.
علاقمندان می‌توانند عصر روز سه شنبه ۱۷ بهمن ماه ساعت ۱۷ به نشانی تهران، نارمک، میدان هلال احمر، خیابان گلستان، کتابخانه فرهنگسرای گلستان برگزار می‌شود.
نظر بدهید