رونمایی از «شصت در چهار» و «مرغ همسایه غاز است»
یکشنبه 16 آبان 1395

توسط انجمن فرهنگی ناشران کتاب کودک و نوجوان

رونمایی از «شصت در چهار» و «مرغ همسایه غاز است»

دو عنوان کتاب از تازه‌ترین کتاب‌های چرخ و فلک در انجمن فرهنگی ناشران کتاب کودک و نوجوان در هفته کتاب رونمایی خواهد شد.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی مجمع ناشران انقلاب اسلامی، منانشر، "شصت در چهار" و "مرغ همسایه غاز است" عنوان کتاب‌هایی‌ست که امسال به چاپ رسیده و در سالن همایش‌های انجمن فرهنگی ناشران کتاب کودک و نوجوان رونمایی می‌شود.

"شصت در چهار" عنوان مجموعه‌ای از رباعی‌های طنز و از سروده‌های رضاحسن‌پور است. شادروان محمدرفیع ضیایی که در ماههای اخیر به دیار باقی شتافت، تصویرسازی این کتاب را به عهده داشته است. خانواده این شادروان در مراسم رونمایی حضور خواهند داشت.

شاعر در این مجموعه به موضوعاتی که دغدغه‌های نوجوانان است پرداخته و عنوان‌هایی  مانند شکموها، بازیگوش‌ها و ... را درنظرگرفته است.

"مرغ همسایه غاز است" سروده سعیده‌ موسوی‌زاده و با تصویرسازی فاطمه ابولی‌فرد عنوان کتاب دیگری از انتشارات چرخ وفلک است که در سالن همایش‌های انجمن فرهنگی ناشران کتاب کودک و نوجوان رونمایی خواهد شد.

"مرغ همسایه غاز است" شعر طنز فارسی‌ست که با وجود آمادگی در سال 1394 امسال توانسته فرصت نشر و چاپ را  از آن خود کند.

مرغ همسایه غاز است و شصت در چهار در قطع رقعی  با جلد شومیز روانه بازار نشر شده است.

ویراستاری هر دو کتاب را مریم بحرانی انجام داده و انیس علی‌آبادی مدیر هنری، مسعودیزدان‌مهر بوده و در چاپخانه کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان به چاپ رسیده است. همچین تعداد صفحات این کتاب‌ها 32 صفحه بوده و با چاپ سیاه و سفید و با شمارگان 1100 نسخه منتشر شده است. هرنسخه از این کتاب‌ها به قیمت 4000 تومان به فروش می‌رسد. ‌

گفتنی‌ست هفته کتاب امسال از 24 آبان تا یکم آذر در کشور برگزار خواهد شد و انجمن فرهنگی ناشران کتاب کودک و نوجوان ایران در این هفته برنامه‌های متنوعی را اجرا خواهد کرد.

 
نظر بدهید