دومین نشست کتاب‌خوان «مهارت‌های مجازی» برگزار می‌شود
دوشنبه 23 بهمن 1396

با همکاری مشترک نهاد و پژوهشگاه فرهنگ و اندیشه اسلامی؛

دومین نشست کتاب‌خوان «مهارت‌های مجازی» برگزار می‌شود

دومین نشست از سلسله نشست‌های نشست کتاب‌خوان تخصصی مطالعات فضای مجازی با موضوع «مهارت‌های مجازی» برگزار می‌شود.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی مجمع ناشران انقلاب اسلامی، منانشر، به نقل از خبرگزاری فارس، در پی امضای تفاهمنامه همکاری میان نهاد و مرکز مطالعات فضای مجازی وابسته به پژوهشگاه فرهنگ و اندیشه اسلامی، مبنی بر برگزاری 10 نشست کتاب‌خوان با محوریت فضای مجازی، دومین نشست کتاب‌خوان مشترک با موضوع «مهارت‌های مجازی» سه‌شنبه 24 بهمن ماه، در سالن جلسات کانون اندیشه جوان، وابسته به این پژوهشگاه، برگزار می‌شود.

در این نشست که به معرفی و اشتراک‌گذاری کتاب در حوزه مهارتی و کاربردی فضای مجازی اختصاص دارد، سید امیرحسین  مُکبری، مشاور پژوهشگاه فضای مجازی به معرفی 2 کتاب «دستینه وب» نوشته کمیل خجسته از انتشارات کانون اندیشه جوان و «حقیقت مجازی» از سوی مرکز ملی فضای مجازی، خواهد پرداخت.

علی‌اصغر قائمی نیا، مدرس اقتصاد دانشگاه تهران نیز دیگر ارائه دهنده نشست «مهارت‌های مجازی» خواهد بود که طی این نشست کتاب «اطلاعات و ارتباطات با رویکرد کارآفرینی» نوشته عین‌الله جعفرنژادقمی از انتشارات علوم رایانه و «استفاده از فیلم و ویدئوی دیجیتال در کلاس درس» نوشته  زهره عابدی کرجی‌بان و هیوا اسدپور از انتشارات مدرسه را به حاضران در این نشست معرفی می‌کند.

همچنین حسین سلیمانی، مدیر کل روابط عمومی و امور بین الملل سازمان اوقاف و امور خیریه به معرفی کتاب «تبلیغ مجازی»، اثر مشترکی از خود و سیدمحمد بصام، از انتشارات کانون اندیشه جوان خواهد پرداخت.

علاقه‌مندان برای شرکت در نشست کتاب‌خوان «مهارت‌های مجازی» می‌توانند از ساعت 10 تا 12 سه‌شنبه 24 بهمن ماه، به سالن جلسات کانون اندیشه جوان، واقع در خیابان وصال شیرازی، کوچه بهنام، پلاک 25 مراجعه کنند.

 
نظر بدهید