«ما طلبكاريم» منتشر شد
چهارشنبه 23 اسفند 1396

ما طلبکاریم

«ما طلبكاريم» منتشر شد

در آستانه میلاد حضرت فاطمه زهرا(س)، روز مادر و هشتم مارس، روز جهانی زن؛ انتشارات تلاوت آرامش، «ما طلبكاریم» را منتشر و به بازار كتاب كشور عرضه كرد.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی مجمع ناشران انقلاب اسلامی، منانشر، انتشارات تلاوت آرامش وابسته به موسسه فرهنگی هنری کاربردی خیبر، كه سالهاست در حوزه‏‌های تخصصی مرتبط با زنان فعالیت می‏‌كند، كتاب «ما طلبكاریم» را با موضوع بررسی مقایسه‏‌ای نگاه اسلام و غرب به زن، با زبانی ساده و مستند، چاپ و منتشر كرد. این كتاب كه در آستانه روز زن و میلاد دختر گرامی پیامبر رحمت(ص)، منتشر شده است، ضمن بیان مستند نگاه متعالی و ارزشمند اسلام به زن و جایگاه او در جامعه بشری، به نقد مبانی فمینیسم و سایر مكاتب و اندیشه‏‌های غرب درباره زن و ظلم‏هایی كه این تفكرات بر زنان روا داشته‏‌اند، می‏پردازد.
در مقدمه این كتاب آمده است: «تاریخ به خوبی گُواه ظلمهایی است که در ادوار مختلف و به گونه‏‌های متفاوت بر جنس لطیف وارد شده است. ظلم هایی که گاهی از روی جهالت؛ گاه از روی بَدَویت و بَربَریت؛ و گاه به دنبال تفکری که اساسش تنها لذت و دیگر ارزش های مادی است پدید آمده اند! ظلمی که زیر نقاب خوشرنگش با عناوینی چون طرفداری از حقوق زن، فمنیسم، آزادی و تساوی؛ ظالمانه‏‌ترین حقایق را در سرنوشت یک زن برجای می‏گذارد.
ما طلبکاریم! از تفکری که بدون در نظر گرفتن انسانیت زن؛ او را تنها در جسمش خلاصه کرده  و برای بهره جویی و سود جویی هرچه بیشتر؛ او را وارد عرصه رقابت های سنگین و بی حد و مرز بر سر زیبایی های جسمی و جنسیش می کند و بدیهی ترین حقوقش را که هماهنگ با فطرت و خلقت ویژه و ارزشمند زن و مایه آرامش  اوست از او سلب می کند. مجموعه ای که پیش روی شماست حاصل پژوهشی دقیق است در باب مقایسه ی دو نگاه متفاوت به زن، جایگاه و کرامت او. انتخاب با شماست!»
این كتاب در استقبال از سخن رهبر معظم انقلاب اسلامی كه فرمودند: «در مسئله زن، ما از غرب طلبكاریم»، با شمارگان 2500 توسط انتشارات تلاوت آرامش، ناشر تخصصی حوزه زن،‌حجاب،‌خانواده و سبک زندگی، به چاپ رسیده و با قیمت 7500تومان عرضه شده است.
تهیه این كتاب از فروشگاه‌های معتبر معرفی شده در سایت مؤسسه یا از طریق تماس با 02632777066 داخلی 2 امكان پذیر است.
نظر بدهید