باز نشر کتاب محمدرضا اصلانی در آستانه سال جدید
چهارشنبه 23 اسفند 1396

باز نشر کتاب محمدرضا اصلانی در آستانه سال جدید

بابا نوروز و انتظار عنوان کتابی است که برای دومین بار از سوی دفتر نشر فرهنگ اسلامی باز نشر شده است.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی مجمع ناشران انقلاب اسلامی، منانشر، به نقل از خبرگزاری فارس، این اثر مناسب نوجوانان است و نام محمدرضا اصلانی به عنوان نویسنده و حسن عامه‌کن به عنوان تصویرگر روی آن درج شده است.

اصلانی نویسنده‌ای که در کارنامه خود آثار متعددی در حوزه‌های نشر اسلامی و آثار انقلاب به ثبت رسانده است، در این اثر خود به مفهوم انتظار با شیوه‌ای غیر مستقیم و در قالبی ادبی می‌پردازد.

بابانوروز شخصیت اصلی این داستان پیرمردی است که به غیر از خدا هیچ یار و یاوری ندارد و تنها دوست صمیمی‌اش «عمو ذوالفقار» است که وسط آبادی دکان آهنگری دارد.

 روزی از روزها بابا نوروز قصد سفر می‌کند تا مردی را ببیند که نمی‌داند چه شکل و شمایلی دارد اما خوب می‌داند که او خیلی مهربان است و بسیاری از آدم‌ها آرزوی دیدارش را دارند.

در بخشی از این کتاب از زبان بابا نوروز آمده است: «- دلم می‌گوید به مقصد خواهم رسید! از جا برخاست. دستش را سایبان چشم‌هایش کرد و نگاهش را به عمق دره انداخت. - جنبنده‌ای نمی‌بینم. فقط صدای آب می‌آید و آواز پرنده‌ها شنیده می‌شود...»

کتاب بابانوروز و انتظار از مجموعه کتاب‌های سحر در 40 صفحه رنگی ومصور با قیمت ده هزار تومان و با شمارگان5000 نسخه در آستانه نوروز 1397 از سوی دفتر نشر فرهنگ اسلامی عرضه شده است.

علاقه‌مندان می‌توانند این کتاب و دیگر آثار این مجموعه را از فروشگاه‌های دفتر نشر فرهنگ اسلامی یا از طریق مراجعه به نشانی اینترنتی www.farhangeeslamimag.com یا www.daftarnashr.com/book  خریداری کنند.

 
نظر بدهید