«اشکان و اشکانه»؛ داستان‌هایی کودکانه از جنس سبک زندگی اسلامی
یکشنبه 27 اسفند 1396

«اشکان و اشکانه»؛ داستان‌هایی کودکانه از جنس سبک زندگی اسلامی

به قلم «ابراهیم حسن‌بیگی» مجموعه 10جلدی آموزش سبک زندگی درست و موفقیت‌آمیز به کودکان منتشر شد.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی مجمع ناشران انقلاب اسلامی، منانشر، به نقل از روابط عمومی انتشارات به‌نشر، به‌نشر(انتشارت آستان قدس رضوی) برای نخستین بار 6 جلد از مجموعه 10 جلدی «داستان‌های اشکان و اشکانه» را برای گروه سنی کودکان منتشر و روانه بازار کرده است.
به گزارش روابط عمومی به‌نشر، «داستان‌های اشکان و اشکانه» عنوان مجموعه‌ای از داستان‌هایی کودکانه با محوریت سبک زندگی اسلامی و به قلم «ابراهیم حسن‌بیگی» است که نویسنده در هر جلد از آن داستان را بر اساس یکی از آیات قرآن مجید برای کودکان روایت می‌کند.
این مجموعه 10 جلدی، کودکان را با سبک زندگی اسلامی و قرآنی آشنا می‌کند و کودکان در هر کتاب، داستان‌های شیرین، جذاب و طنزآمیزی را می‌خوانند که موضوعات آن‌ها از آیات قرآنی گرفته شده‌اند و خداوند در این آیات، سبک زندگی درست و موفقیت‌آمیز را به کودکان می‌آموزد.
«اسمش غیبت است» عنوان اولین جلد از این مجموعه است که داستان را بر اساس آیه 12 سوره حجرات و با موضوع غیبت برای کودکان روایت می‌کند. نویسنده در دومین جلد مجموعه با نام «مسخره‌ام نکن» به مذمت عیب‌جویی از دیگران می‌پردازد که برگرفته از آیه یک سوره همزه است. عمل‌گرا بودن موضوع سومین جلد این مجموعه با نام «از حرف تا عمل» است که نویسنده داستان را بر اساس آیه دوم سوره صف روایت کرده است.
«یک عادت زشت» هم عنوان چهارمین جلد این مجموعه و برگرفته از ششمین آیه سوره مدثر و با موضوع منت گذاشتن است.
پنجمین جلد مجموعه هم «وقتی اشکان خودخواه می‌شود» نام دارد که بر اساس آیه 36 سوره نساء به مذمت تکبر و خودخواهی می‌پردازد. انفاق هم موضوع ششمین جلد مجموعه «اشکان و اشکانه» با نام «پنهان و آشکار» است که نویسنده داستان را بر اساس از آیه 31 سوره ابراهیم روایت می‌کند.
به‌نشر این کتاب‌ها را در قطع خشتی با شمارگان 2000 نسخه در دسترس عموم مخاطبان قرار داده است و علاقه‌مندان می‌توانند هر جلد از این مجموعه مصور و رنگی را با قیمت 35 هزار ریال تهیه کنند.
یادآور می‌شود چهار جلد دیگر این مجموعه در دست تولید و چاپ است و به زودی روانه بازار نشر کشور خواهد شد.
علاقه‌مندان برای تهیه این کتاب‌ها‌، آگاهی از اخبار به‌نشر و نیز مشاهده و تهیه سایر محصولات انتشارات آستان قدس رضوي می‌توانند به نشانی اینترنتی www.Behnashr.com یا فروشگاه‌های سطح شهر مشهد و نمايندگي‌های سراسر کشور مراجعه کنند؛ همچنین سامانه پیامکی به شماره 30003209 یا کانال اطلاع‌رسانی به‌نشر از طریق تلگرام به آدرس @behnashr نیز از دیگر راه‌های برقراری ارتباط با این انتشارات است.
نظر بدهید