فروش 30هزارجلدی کتاب «خاطرات سفیر»
دوشنبه 28 اسفند 1396

فروش 30هزارجلدی کتاب «خاطرات سفیر»

کتاب «خاطرات سفیر» نوشتۀ نیلوفر شادمهری در کمتر از شش ماه به چاپ چهاردهم رسیده است که در نوع خود یک رکورد محسوب می‌شود.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی مجمع ناشران انقلاب اسلامی، منانشر، به نقل از پایگاه خبری سورۀ مهر، چند سالی است که خاطرات بانوان مورد توجه آحاد جامعه قرار گرفته و این کتاب‌ها پس از انتشار، جزو پرفروش‌ترین کتاب‌های انتشارات سوره مهر می‌شوند که مثال بارز و شناخته شده این کتاب‌های می‌توان به دا، دختر شینا، گلستان یازدهم، فرنگیس و ... اشاره کرد.
امسال هم این قضیه تکرار شد و کتاب «خاطرات سفیر» نوشته نیلوفر شادمهری که اختصاص به خاطرات این بانوی مسلمان از تحصیل در کشور فرانسه است در جمع پرفروش‌ترین‌های انتشارات سوره مهر قرار گرفت.
این کتاب در کمتر از شش ماه از زمان انتشار، به چاپ چهاردهم رسیده است که در نوع خود یک رکورد محسوب می‌شود.
کتاب «خاطرات سفیر» با نگارشی صمیمی و ساده، خواننده را به خوابگاهی در پاریس می‌برد و او را با رویدادها، تجربه‌ها و خاطراتش شریک می‌کند.
خاطرات دختر مسلمانی که در کشور فرانسه، هرچند برای ادامه‌ تحصیل در مقطع دکتری حضور دارد اما سفیری شده است برای دفاع از حقیقت اسلام.
مواجهه‌ او با آدم‌های مختلف و اتفاقات متفاوت این خاطرات را جذاب‌تر می‌کند، از قبول نشدنش در بهترین دانشگاه فرانسه تنها به دلیل حجابش و دست ندادن با سرشناس‌ترین اساتید مرد تا برگزاری دعای عهد در اتاق خوابگاه و خواندن دعای کمیل برای «یک سلیم النفس».
گفتنی است مقام معظم رهبری چندی پیش در جریان یکی از دیدارها گفتند: کتاب «خاطرات سفیر» را توصیه کنید که خانم‌هایتان بخوانند.
برای خرید نسخه الکترونیک این کتاب اینجا کلیک کنید.
برای خرید نسخه چاپی این کتاب اینجا کلیک کنید.
 
نظر بدهید