به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی مجمع ناشران انقلاب اسلامی، منانشر، به نقل از خبرگزاری فارس، چاپ نخست کتاب شعر و داستان «حرمت حریم حرم» از سوی انتشارات انجمن قلم ایرانیان امروز، وارد بازار نشر شد.

نام مدافعین حرم و شکوه مبارزه آنها برای حفظ و حراست از حرم های شریف حضرت زینب و حضرت رقیه _سلام الله علیهما_ چند سالی است که چون ستاره بر آسمان ایران اسلامی می‌درخشد.

انجمن قلم ایران برای پاسداشت عملکرد این ستارگان دنباله‌دار و ثبت هنری دلاوری‌ها، پایمردی‌ها و جانفشانی‌هایشان، از تمامی نویسندگان و شعرای متعهد کشور طی فراخوان گسترده ای دعوت به عمل آورد تا در دو شاخه شعر و داستان به آفرینش آثار ادبی بپردازند.

آثار برگزیده به همراه سایر آثار ارزشمند رسیده، در قالب کتاب‌هایی با عنوان «حرمت حریم حرم» در دو مجلد چاپ شده است: شعر و داستان.

جلد یک آن مختص اشعار و جلد دوم آن حاوی داستان است. داستان ها در دو قالب داستان کوتاه و داستان کوتاه کوتاه هستند و اشعار در قالب شعر نو..غزل و سپید.

خواندن این دو مجلد را به علاقمندان ادبیات توصیه می کنیم. یقین داریم بازخورد آن، آینه کاری روح خواننده خواهد بود.

جلد یک مربوط به کتاب اشعار «حرمت حریم حرم» در 228 صفحه قطع رقعی با قیمت 20000 تومان در شمارگان .250 نسخه و جلد دو مربوط به کتاب داستان «حرمت حریم حرم» در 224 صفحه قطع رقعی با قیمت 20000 تومان در شمارگان .250 نسخه از سوی انتشارات انجمن قلم ایرانیان امروز، منتشر شده است.

علاقه‌مندان می‌توانند این کتاب را از طریق فروشگاه کتاب انجمن قلم ایران به نشانی تهران– خیابان سیدجمال‌الدین اسدآبادی- بالاتر از میدان سیدجمال‌الدین اسدآبادی- بین کوچه‌های 44 و 46- شماره 360، یا به وسیلۀ تلفن 88048915-88059319 تهیه کنند.